Šią „klaidinančią“ lauko kampaniją Prancūzijoje greito maisto restoranui „Burger King“ kūrė agentūra „Buzzman“, skelbia adweek.com. Iš pirmo žvilgsnio lauko reklamos, atrodytų, nurodo, kiek metrų liko iki artimiausio „Burger King“ restorano. Negana to, kampanijoje nupieštos ir kryptys – važiuoti tiesiai, sukti kairėn ar dešinėn.

Panašias kampanijas, kai vienokiu ar kitokiu būdu žmonės kreipiami į artimiausią restoraną, naudoja ir kiti prekės ženklai. Kaip anksčiau rašė M360, štai „Burger King“ konkurentas „McDonald's“ tam pasitelkė ir savo bulvytes, ir logotipo „M“ variacijas.
Atidžiau pažiūrėjus ir perskaičius „Burger King“ stendus aiškėja, kad nurodyta kryptimi ir atstumu, atvirkščiai, – restoranų nėra. „Tačiau nuo šiol mes pristatome į namus“, – skelbia užkandinė, anonsuodama ir programėlę „Deliveroo“, per kurią vyks maisto atvežimas.

Greito maisto restoranas „Burger King“ Prancūzijoje turi 328 kavines (Amerikoje – 7 tūkst.). Pasak agentūros „Buzzman“, tai, kad Prancūzijoje restoranų nėra ant kiekvieno kampo, „Burger King“ panaudojo kaip stiprybę, o ne silpnybę. Taip anonsuota ir pristatymo į namus galimybė.

Naujos lauko reklamos Prancūzijoje kabos visą lapkričio mėnesį. Adweek.com priduria, kad kol kas neaišku, ar visi stendai pateikti anglų kalba.

M360 primena, kad agentūra „Buzzman“ kūrė ir Belgijoje veikiančio prekės ženklo „Burger King“ kampaniją, kuri atrodė nebaigta, bet sulaukė daug liaupsių. Tada įmonė skelbė, kad dėmesį sutelkia mažoms mėsainio, bulvyčių ir gaiviojo gėrimo komplekso kainoms restorane, bet ne kampanijos kokybei.