Kaip galvojate, ar dažnai žmonės automobiliais tiesiogine prasme įvažiuoja į „Burger King“ greito maisto restoranus? Tikslios statistikos nėra, bet akivaizdu, kad tai įvyksta dažniau nei daugelis galvoja – tokius įvykius įamžinusių nuotraukų kolekcija buvo panaudota naujai šio restorano reklaminei kampanijai.

Reklaminius plakatus lydi šūkis „Palikite tai mums“ ( angl. Leave it to us) – taip siūloma verčiau naudotis maisto pristatymo paslaugomis, naudojantis „Burger King“ partnerio „DoorDash“ paslaugomis, užuot vairavus, jei tai daryti jums, matyt, ne kaip sekasi, rašo portalas „AdWeek“.

„Burger King“ reklamai panaudojo tikrų avarijų nuotraukas
© Bendrovės archyvas
„Burger King“ reklamai panaudojo tikrų avarijų nuotraukas
© Bendrovės archyvas
„Burger King“ reklamai panaudojo tikrų avarijų nuotraukas
© Bendrovės archyvas
„Burger King“ reklamai panaudojo tikrų avarijų nuotraukas
© Bendrovės archyvas

„BurgerKing“ prekės ženklas garsėja savo sarkastiškomis reklamomis. Pernai daug dėmesio sulaukė kampanija „Kepame ant griliaus nuo 1954 m.“ (angl. „Flame grilled sinced 1954“), kuriai buvo naudota realaus gaisro „Burger King“ restorane nuotrauka. Už šią kampaniją jos autoriai, agentūra „David Miami“, 2017 m. Kanų liūtuose buvo apdovanoti didžiausiu Grand Prix prizu.

„Burger King“ reklamai panaudojo tikrų avarijų nuotraukas
© Bendrovės archyvas

Šių metų reklamų autorius – agentūra „LOLA MullenLowe“ Ispanijoje, taip pat pernai kūrusi „Burger King“ Helovinui skirtą kampaniją su šiurpą keliančiais klounais, kurioje buvo pasišaipyta iš jų konkurento „McDonald`s“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją