Naujausia „Burger King“ reklama, skirta Belgijos rinkai, dėmesį sutelkia mažoms mėsainio, bulvyčių ir gaiviojo gėrimo komplekso kainoms restorane, bet ne kampanijos kokybei, rašo adage.com.
Greito maisto restoranas „Burger King“ į šią reklamą įdėjo tiek mažai pastangų, kad ji netgi neatrodo baigta. Kampanijos esmė – užkandinė stengėsi ne dėl įspūdingo vaizdo klipo ar plakatų, o dėl mažų maisto kainų.
„We worked hard on the price, nott on the ad (liet. sunkiai dirbome dėl kainos, ne dėl reklamos)“, – rašoma į anglų kalbą išverstame plakate, kuriame tyčia palikta ir klaida žodyje „nott“ (liet. ne).
Reklamą Belgijos rinkai kūrė agentūra „Buzzman“. Būtent jiems kilo idėja palikti kampaniją tarsi nebaigtą.
M360
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją