Naujausia „Burger King“ reklama, skirta Belgijos rinkai, dėmesį sutelkia mažoms mėsainio, bulvyčių ir gaiviojo gėrimo komplekso kainoms restorane, bet ne kampanijos kokybei, rašo adage.com.

Greito maisto restoranas „Burger King“ į šią reklamą įdėjo tiek mažai pastangų, kad ji netgi neatrodo baigta. Kampanijos esmė – užkandinė stengėsi ne dėl įspūdingo vaizdo klipo ar plakatų, o dėl mažų maisto kainų.

„We worked hard on the price, nott on the ad (liet. sunkiai dirbome dėl kainos, ne dėl reklamos)“, – rašoma į anglų kalbą išverstame plakate, kuriame tyčia palikta ir klaida žodyje „nott“ (liet. ne).

Reklamą Belgijos rinkai kūrė agentūra „Buzzman“. Būtent jiems kilo idėja palikti kampaniją tarsi nebaigtą.