Greito maisto tinklas „Burger King“ tęsia tradiciją savo reklamose patraukti per dantį pagrindinį konkurentą „McDonald`s“. Metams artėjant prie pabaigos jie paskelbė visose reklamose Didžiojoje Britanijoje už savo sumuštinio „Whopper“ slėpę konkurentų „BigMac“, o to esą niekas nepastebėjo tiesiog dėl jų dydžių skirtumo.

Kampanijos autoriai, agentūra „BBH London“, sako, kad kiekvienoje reklamoje – video klipuose, plakatuose, spaudos maketuose – už „Whopper“ tyčia buvo padėtas „BigMac“.

„Konkurento produkto įdėjimas į mūsų pačių reklamas per visus 2019 metus, niekam to nežinant, buvo viena linksmiausių mūsų kada nors įgyvendintų idėjų. Žinoma, iš esmės tai senamadiška produktų palyginimo mintis, bet mes ją prikėlėme naujam gyvenimui šiek tiek maištingai elgdamiesi su medijomis. Ir mums tai patinka“, – portalui „Adweek“ sakė „BBH London“ kūrybos vadovas Ian Heartfield.

M360