Greitojo maisto restoranų tinklas siūlė 3 mln. Rusijos rublių premiją ir galimybę visą gyvenimą nemokamai valgyti „Whoppers“ mėsainius moterims, kurios suteiks kūdikiams geriausių futbolininkų genų ir užtikrins ateinančioms kartoms Rusijos futbolo komandos sėkmę.

Šis pasiūlymas, praėjusį antradienį paskelbtas Rusijos socialiniame tinklalapyje „VKontakte“ greitai buvo sukritikuotas kaip seksistinis ir žeminantis moteris.

Tą pačią dieną pasiūlymą pašalino iš „Burger King“ paskyrų socialiniuose tinklalapiuose, tačiau tarp Rusijos socialinio tinklalapio vartotojų jis tebecirkuliuoja.

Tinklalapyje „VKontakte“ „Burger King“ išpublikavo atsiprašymą rusų kalba: „Atsiprašome už skelbimą. Jis buvo pernelyg įžeidus.“

Reklaminiai skelbimai Rusijoje dažnai būna pagrįsti seksistiniais stereotipais, ypač tai pasakytina apie sporto reklamas, susijusias su didelio masto sportiniais renginiais.

Moterų teisių gynėjai vis pikčiau kritikuoja tokius skelbimus.

„Burger King Russia“ garsėja prasto skonio reklamomis. Pernai jų reklamoje figūravo labai panaši į 16 m. išžaginimo auką mergina – siūlė pirkti mėsainį, antrą gaunant nemokamai.