Daugiau nei dvidešimt metų tarptautinėse rinkose su didžiausiais prekės ženklais dirbantis rinkodaros ekspertas Darrenas Colemanas, išnagrinėjęs lietuviškus prekės ženklus, dirbančius eksporto rinkose, sako turintis jiems esminį patarimą – daugiau galvoti apie pridėtinę vertę, o ne tik funkcines produktų savybes. Kitaip – neužtruks ilgai, kol kas nors jus nukopijuos, ir liks konkuruoti tik kaina. O toks kelias ilgalaikėje perspektyvoje šviesios ateities nežada.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360