„Neseniai įvykę mūsų prekės ženklo pokyčiai atspindi mūsų veiklos pokyčius, tad ieškojome komunikacijos partnerių, kurie padėtų ateityje visuomenei kūrybingai pateikti tai, koks yra naujasis „Bolt“ ir kodėl mūsų platforma reformuoja tai, kaip esame įpratę judėti mieste“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Bolt“ viešųjų ryšių vadovė Karin Kase.

Prekės ženklą pakeitusi platforma pirmąkart pristatė ir nemokamą telefono numerį 19991, kuriuo galima išsikviesti pavežėją. Be to, šiuo metu penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikiantis „Bolt“ planuoja plėtrą ir į mažesnius šalies miestus.

„Bolt“ platformai teiksime ilgalaikes ryšių su visuomene paslaugas, kurių tikslas yra sukurti aiškų prekės ženklo įvaizdį ir pabrėžti jo pranašumus miestų gyventojams. Prisidedame prie projekto, apimančio daugelį valstybių, tad iššūkis bus komunikuoti bendras prekės ženklo vertybes, kartu pasaulinę žinutę pritaikant konkrečiai Lietuvos auditorijai bei kontekstui“, – aiškina „vipcommunications“ direktorius Giedrius Galdikas.

2013 m. Estijoje įsteigta bendrovė „Bolt“ (anksčiau „Taxify“) nuo 2014-ųjų veikia ir Lietuvoje. Per šešerius veiklos metus platforma pasinaudojo daugiau kaip 25 mln. keleivių, šiandien ji įdarbina apie 500 tūkst. vairuotojų 28 pasaulio valstybėse.

Tryliktus veiklos metus skaičiuojanti integruotos komunikacijos agentūra „vipcommunications“ teikia ryšių su visuomene, krizių, korporatyvinės, rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo paslaugas bei kūrybinius sprendimus. Tarp didžiausių agentūros klientų – „Swedbank“, „IKI“, „Lietuvos oro uostai“, „Tele2“, „Švyturys-Utenos alus“, „Tez Tour“, „Electrolux“, „JUNG Vilnius“ ir kiti.