Daugėjant išmanių paslaugų poreikiui, „Bitė Lietuva“ pristato naujus išmaniųjų galimybių žinovus „Profus“. Jie didžiausiuose telekomunikacijų bendrovės salonuose bei telefonu spręs sudėtingiausias visų operatorių vartotojų išmaniųjų sprendimų problemas nemokamai. Taip bendrovė stiprina „Bitės“, kaip besirūpinančios klientais ir padedančios žmonėms efektyviau spręsti problemas naudojant išmaniąsias technologijas, įvaizdį, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tai vienas iš nedaugelio atvejų Lietuvoje, kai taip išskiriama tam tikrų specialistų grupė: pradedant nuo atskiro pavadinimo, rinkodaros ir komunikacijos planų, baigiant specialiomis uniformomis, darbo vietomis ir kitomis detalėmis.

„Prieš penkerius metus pristatę „BITĖS išmaniųjų mokyklos“ idėją, sulaukėme nemažai pasisekimo – tūkstančiams klientų padėjome išspręsti su išmaniaisiais telefonais susijusias problemas ir edukavome visuomenę, kaip naudotis pažangiausiomis technologijomis. Pastaruoju metu be išmanių mobiliųjų telefonų sparčiai daugėja įvairių kitų išmanių sprendimų ir paslaugų. Tuo pačiu ir daliai klientų reikia padėti pažinti jas. Todėl „Profų“ pavadinimo įvedimas – logiškas žingsnis savo kompetenciją plečiant nuo išmaniųjų telefonų iki daugybės kitų įrenginių“, – pranešime teigia vienas iš „Bitės“ „Profų“ Egidijus Adomkaitis.

„Bitė Lietuva“ atstovai teigia, kad toks žingsnis pasiteisino ir pasaulinėje praktikoje – štai „Apple“ klientams padeda išmanieji „Apple Genijai“. „Norime, kad ir lietuviai žinotų, jog būtent „Bitėje“ dirba specialistai, kurie gali į sudėtingiausią, kad ir naujausios technologijos, klausimą atsakyti aiškiai ir suprantamai kiekvienam“, – teigia jie.

Pagalba nepriklausomai nuo operatoriaus

Žadama, kad „Bitėje“ dirbantys „Profai“ net į sudėtingiausius klausimus apie išmaniuosius įrenginius atsakys paprastai ir aiškiai, o svarbiausia – suteiks nemokamą pagalbą visiems klientams, nepriklausomai nuo jų operatoriaus. Kartu tai žingsnis padėti žmonėms geriau išmanyti naujausias technologijas ir jų suteikiamas naudas.

„Iki šiol mūsų žinovų klausdavo apie įrenginius, jų nustatymus. Taip pat prašydavo pagalbos perkeliant duomenis tarp skirtingų įrenginių. Tačiau dabar judame kita linkme – link išmanių paslaugų ir priedų. Klientų namuose nuolat daugėja išmanių namų ar laisvalaikio sprendimų. Čia atsakymai į klausimus ne visada būna akivaizdūs ir siekiame, kad būtent „Profai“ būtų tie aukščiausio lygio ekspertai, kuriems nėra padėties be išeities kalbant ir apie pažangiausias technologijas“, – paaiškina E. Adomkaitis.

Rinkdamasi pavadinimą naujiesiems specialistams, bendrovė ieškojo bene kiekvieno lietuvio kasdienėje kalboje naudojamo žodžio, kuris tiksliai apibūdintų ir šių darbuotojų kompetenciją. Šiuos kriterijus geriausiai atitiko pavadinimas – „Profai“.

„Profų“ logotipo raidėje „O“ yra pavaizduota varnelė, kuri simbolizuoja, kad šie specialistai išsprendžia visas vartotojų problemas. Visoje Lietuvoje „Bitės“ „Profai“ teiks pagalbą didžiausiuose bendrovės salonuose ir telefonu. Salonuose lankytojai šiuos ekspertus galės atpažinti iš naujos išskirtinės aprangos, kurią kūrė vienas sėkmingiausių lietuviškų mados prekių ženklų „Atsikeli ir varai“, bei atskiros darbo vietos.

Reklaminiai veidai – tikri „Profai“

Bendrovė apibūdina šiuos specialistus kaip pasitikinčius savimi, žingeidžius technologijų entuziastus, bet gebančius atsakyti paprastai ir aiškiai į visus sudėtingus klausimus. Anot „Bitės“ atstovo, tikru iššūkiu tapo šias savybes pavaizduoti „Profų“ foto sesijoje.

„Profas yra žmogus visiškai nebijantis jokio lankytojo klausimo, laviruojantis tarp pasitikėjimo savimi, draugiškumo ir ekspertiškumo – būtent tai ir siekėme atvaizduoti nuotraukose. Toks įvaizdis rodo, kad šie specialistai žino apie ką kalba ir technologijų terminus, specifikacijas bei skaičius paverčia suprantamiausia kalba“, – teigia „Bitės“ atstovas.