Šis žingsnis susijęs su neseniai atnaujintu visu „Bitės“ pozicionavimu, vizualiniu identitetu ir naujuoju šūkiu „Taip lengviau“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Kartu su naujuoju vizualiniu identitetu įvedėme ir savo garsinį ženklą, kurį šiuo metu klientai girdi mūsų įvaizdinių vaizdo klipų televizijoje, socialiniuose tinkluose pabaigoje. Prekės ženklo identitetas jau seniai liečia ne tik vizualinę pusę, bet orientuojasi ir į klausą, uoslę ar net skonį. Todėl šioje srityje turime gana daug skirtingų elementų: logotipus, spalvas, šriftus, šūkius, kvapus, emocijas, o tuo pačiu ir garsus.

Pastarąjį elementą plačiai naudosime įvairiuose kanaluose ir sieksime, kad klientai vien jį išgirdę iš karto atpažintų, kad tai „Bitė“, ir ilgainiui šis garsas taptų svarbia prekės ženklo identiteto dalimi“, – sako „Bitės“ prekės ženklo vadovė Daiva Budrikė.

Pasak jos, iš šono gali pasirodyti, kad sukurti kelių sekundžių ir kelių natų garsinį elementą yra itin paprastas procesas, tačiau realybė kitokia: „Garsinį prekės ženklą „Bitėje“ kūrėme beveik keturis mėnesius – siekėme, kad jis atspindėtų mūsų naują pozicionavimą, sietųsi su išmanumu, modernumu ir pačia „Bite“. Turėjome daug skirtingų nuomonių, nes garsas – labai subjektyvus dalykas, tačiau kadangi turėjome labai aiškią užduotį, pasiekėme rezultatą, kuriuo esame visi patenkinti.“

Naująjį „Bitės“ garsinį prekės ženklą kūrė reklamos agentūra „DDB Vilnius“ ir muzikos kūrėjas Ernestas Kaušylas, kuris elektroninės muzikos mėgėjams dar yra žinomas „Brokenchord“ slapyvardžiu.

Garsinio prekės ženklo registracija Valstybiniame patentų biure turėtų būti užbaigta per artimiausius keletą mėnesių.

„Bitės“ garsinį prekės ženklą galite išgirsti čia.