Bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė, kuri bus atsakinga už prekės ženklo komunikacijos strategijos formavimą, planavimą bei vadovaus prekės ženklo komunikacijos komandai.

„Lietuvos telekomunikacijų rinka – pati konkurencingiausia, su gausybe iššūkių, bet tuo pačiu ir su ne ką mažiau galimybių netikėtiems bei originaliems sprendimams. Dar vienu svarbiu argumentu, priimant sprendimą prisijungti prie „Bitės“, tapo jos vidinė kultūra – su aukštais profesiniais tikslais čia kartu atkeliauja laisvė, komandiškumas ir palaikymas veikti, o juos pasiekus – įvertinimas. Ilgametė mano patirtis konkurencingose ir itin dinamiškose rinkose bus naudinga, ieškant būdų, kaip patraukliai pateikti „Bitės“ klientams kuriamus išmanius sprendimus“, – pranešime žiniasklaidai cituojama naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė.

„Jau kurį laiką kalbame apie „Bitę“, kaip apie bendrovę, kuri kuria išmanius sprendimus ir ieško būdų kaip jais palengvinti mūsų klientų kasdienybę. Šiemet tokių sprendimų turėsime dar daugiau, o dalį pristatysime jau visai netrukus. Todėl tikime, kad Ieva bus puikus ir stiprus komandos lyderis, padėsiantis šias naujienas pristatyti mūsų klientams“, – teigia „Bitės“ rinkodaros vadovas Arūnas Mickevičius.

Iki šiol beveik penkerius metus I. Talaikienė dirbo „Kalnapilio – Tauro“ grupėje, kur vadovavo „craft“ ir importuojamo alaus rinkodarai Baltijos šalyse. Anksčiau ji buvo atsakinga už mineralinio vandens „Borjomi“ rinkodarą Baltijos šalyse. Naujoji „Bitės“ prekės ženklo komunikacijos vadovė daugiau nei trejus metus dirbo įvairiose vadovaujančiose pozicijose, aktyviai dalyvavo Lietuvos marketingo asociacijos veikloje. I. Talaikienė rinkodaros akademines žinias gilino Sertifikuotame marketingo institute (The Chartered Institute of Marketing).

M360