Žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“, toliau stebėdama pokyčius Lietuvos e-komercijoje, pastebi, kad birželį vertinant populiariausių tinklapių šimtuką apsilankymų skaičius juose krito, tačiau iš naujai į jį patekusių tinklapių galima matyti, kad po truputį atsigauna kelionių rinka.

Įsisiūbavus vasarai 2020 birželio mėnesį TOP100 puslapių turėjo 11.71 proc. mažiau apsilankymų, lyginant su geguže. „ Iš TOP100 iškrito berrybaldai.lt, livinn.lt, otto.lt, sil.lt, vivus.lt, o naujai pateko euautodalys.lt, gjensidige.lt, kakava.lt, novaturas.lt, skrendu.lt. Šis pokytis rodo kelionių rinkos atsigavimą“, – pastebi „BPN Lietuva“ strategijų vadovas Gedas Kučinskas.

Visas TOP10 sulaukė mažiau apsilankymų – tai leido tele2.lt aplenkti telia.lt ir įsitvirtinti 4-toje reitingo vietoje. Savo pozicijas apleido topsport.lt, kurį aplenkė perlas.lt.

„Daugiausiai rinkoje augo aboutyou.lt, kakava.lt, forumcinemas.lt, olybet.lt ir autobusubilietai.lt. Naujas rinkos žaidėjas abouyou.lt augo net 495.68 proc. ir pasiekė 13 poziciją reitinge. Daugiausiai apsilankymų proporcingai prarado mokivezi.lt, topsport.lt, open24.lt, topshop.lt ir zaliastotele.lt.

Aktyviausi rinkoje pagal mokamus apsilankymus pigu.lt, senukai.lt, topocentras.lt, eavalyne.lt ir aboutyou.lt. Pagal organinius apsilankymus daugiausiai srauto sulaukė pigu.lt, senukai.lt.
varle.lt, tele2.lt ir telia.lt“, – dėsto G. Kučinskas.

Gegužės mėnesio reitingą galite rasti čia, o vasario-balandžio čia.

M360