Praėjusiais metais eterio pažiba tapęs „Biovela Stix“ vaizdo klipas, kuriame vienu iš herojų buvo žiūrovų simpatijas susižėrusi meškutė, jau turi konkurentą. Nuo gegužės TV ekranuose sutinkama to paties prekių ženklo naujausia reklama, kurios epicentre – kilnusis erelis, žadą atimantys Ukrainos gamtos vaizdai ir dėmesys produkcijai – „Biovela Stix“ Salamini vytintoms dešrelėms, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ne tik naujas personažas, bet ir atsinaujinusi skonių gama

Kaip ir ankstesnių metų reklama, šiųmetinis vaizdo klipas taip pat buvo filmuojamas Ukrainoje. Įspūdingos gamtos vaizdai užfiksuoti dar gerokai iki karinių įvykių, kurie dabartiniame kontekste itin simboliškai primena šios šalies didybę ir grožį. Specialiųjų efektų kupinoje reklamoje pasakojama nauja magiško realizmo istorija, kurioje pagrindinis personažas pasineria į nuotykius sraunioje Ukrainos upėje. Išalkęs turistas netrunka atkreipti didingo erelio dėmesį, tik kaip ir ankstesnių metų pažibos – meškutės – atveju, ereliui įdomesnis keliautojo užkandis – „Biovela Stix“ vytintos dešrelės.

Reklamą kūrė kūrybinė agentūra „Autoriai“. Reklamai dirigavęs Danijos režisierius Klausas Spendseris nuotykių motyvą pasirenka neatsitiktinai – šiltuoju vasaros metu netikėtos istorijos nutinka ne tik pagal scenarijų, bet ir visiškai neplanuotai. O tokiu metu, žinoma, norisi užkąsti!

Pasak Povilo Vinžanovo, „Biovela Group“ rinkodaros direktoriaus, naujoje reklamoje įamžinti kurioziški nuotykiai – tarsi pasiruošimas būsimam vasaros sezonui, kuris daugeliui neįsivaizduojamas be iškylų gamtoje, laiko prie jūros ar ežero, smagių žygių ir kitų džiaugsmingų akimirkų.

„Šiltasis metų laikas, ypatingai gyvenant Lietuvoje, skatina kuo daugiau laiko leisti ne tarp keturių sienų, o gryname ore, tačiau alkis su lig vasara niekur nedingsta. Auditorijai norime priminti, jog užkandžių svarba mūsų organizmui yra itin didelė, tad po ranka, kuprinėje, rankinėje ar automobilyje turėti kokybišką kąsnelį – tiesiog būtina. „Biovela Stix“ užkandžiai – tai kompaktiškai supakuotas, patogus transportuoti, sotus ir maistingas užkandis, tinkantis įvairiomis progomis“, – teigia P. Vinžanovas.

„Biovela Group“ atstovas šmaikštauja, jog erelio vien su vytintomis dešrelėmis prisišaukti greičiausiai nepavyks, tačiau užkandis lengvai patrauktų drauge iškylaujančių ar šalia esančių bičiulių dėmesį. Šiemet jau esamų skonių gamą papildė riboto leidimo „Biovela Stix“ vytintos dešrelės su trumais ir karštai rūkytos lazdelės su šonine.

Draugystė su Ukraina – ne vien reklamoje

Prieš daugiau nei metus filmuota reklama – ne vienintelė „Biovela Group“ sąsaja su Ukraina. Tuosyk, anot P. Vinžanovo, didelė kūrybinė komandos dalis, įskaitant ir turistą suvaidinusį aktorių, buvo vietos gyventojai.

„Netrukome susižavėti ne tik vaizdo klipo lokacija – Ukrainos gamta iš tiesų pavergia savo tyru grožiu – , bet ir profesionaliu, žmogišku ukrainiečių darbu, jų vidine kultūra. Išlaikydami tik geriausius prisiminimus apie šią išskirtinę šalį, šiemet, prasidėjus, kariniams įvykiams, labai greitai mobilizavomės ir ėmėme telktis pagalbai“.

Pasak jo, „Biovela Group“ nuo pat karo pradžios teikia mėsos konservus ir kitus gaminius į Ukrainą. Be to, įvykių įkarštyje įmonė padėjo į Lietuvą atvykti daugiau kaip 100 ukrainiečių, suteikė laikiną gyvenamąją vietą, aprūpino maisto daviniais, padėjo integruotis į Utenos miesto gyvenimą. Didžioji dalis atvykusių ukrainiečių priėmė ir įmonės kvietimą įsidarbinti – bendrai grupėje šiuo metu dirba apie 200 darbuotojų iš Ukrainos.

Kovo pradžioje „Biovela Group“ nutraukė bendradarbiavimą su partneriais iš Rusijos ir Baltarusijos.

M360