„Per daugiau nei penkerius metus įtvirtinome prekės ženklą, kuris turi ryškų veidą, lojalių pirkėjų ratą ir reikšmingą rinkos dalį. Sprendimas jį parduoti puikiai atitiko mūsų grupės ilgalaikę strategiją – gryninti pagrindines veiklas grupės mastu. Ženklą perleidžiame bendrovei, kuriai prekyba baldais yra pagrindinė veiklos sritis ir ypač – elektroninė prekyba, turinti daugiausiai erdvės plėtrai“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas SBA grupės verslo vystymo direktorius Paulius Nevinskas.

Jo teigimu, SBA grupė šiuo metu intensyviai ieško galimybių plėsti kitus verslus už Lietuvos ribų.

Rinkos tyrimų duomenimis, prekės ženklas „Berry“ yra tarp TOP 3 žinomiausių prekės ženklų Lietuvos baldų prekybos rinkoje. Jis orientuotas į vidutinės ir aukštesnės klasės segmentą ir rinkoje išsiskiria plačiausiu baldų pasirinkimu.

„Berry“ ženklo įsigijimas stiprins mūsų pozicijas besiplečiančioje elektroninėje baldų prekybos rinkoje ir leis pirkėjams pasiūlyti dar platesnį prekių asortimentą bei sudarys galimybes baldus pirkti internetu iš patikimo pardavėjo patogiai, o dėl itin efektyvios tiekimo grandinės – už geriausią kainą“, – teigė UAB „Furniture1“ vadovas Pijus Makarevičius.

Kartu su prekiniu ženklu „Furniture1“ įsigys ir šiuo metu „Klaipėdos baldų prekybos“ valdomą elektroninę parduotuvę www.berrybaldai.lt.

Perleisdama prekės ženklą ir elektroninę pardavimo platformą bendrovei „Furniture1“, „Klaipėdos baldų prekyba“ laipsniškai atsisakys likusių 5 fizinių parduotuvių. Salonai Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Kaune ir Vilniuje duris užvers šių metų pabaigoje-kitų pradžioje.

SBA grupės mastu baldų prekybos galutiniam vartotojui verslas nebuvo strateginės reikšmės – visos grupės pajamų struktūroje pernai jo dalis nesiekė 3 proc.