Ketvirtoji pagal dydį vaistinių mažmeninė įmonė Lietuvoje „Tamro Lietuva“ paskelbė, kad savo mažmeninės prekybos prekės ženklo „BENU“ medijų komunikacijos partneriu pasirinko agentūrą „PHD“.

Sutartis pasirašyta po keletą mėnesių vykusio medijų agentūrų konkurso, kuriame dalyvavo keturios įmonės.

Konkurso metu dalyvaujančių agentūrų buvo prašoma pademonstruoti jų kompetencijas medijų pirkimo efektyvumo ir strateginio žiniasklaidos planavimo užduotyse, o taip pat pristatyti savo idėjas bei sistemas, padėsiančias atskleisti „BENU“ išskirtinumą rinkoje.

„BENU“ yra stiprus prekės ženklas, tačiau veikiantis labai prisotintoje ir konkurencingoje rinkoje. Esame didelių ambicijų turinti įmonė, todėl mums svarbiausia buvo rasti tinkamą partnerį kitam „BENU“ plėtros etapui. Viso konkurso proceso metu „PHD“ komanda pelnė mūsų pasitikėjimą ir dėl savo požiūrio bei kompetencijos, ir dėl akivaizdžios jų augimo manijos. Būtent dėl šio nuo„PHD“.seklaus dėmesio, nukreipto į „BENU“ augimą, tuo pačiu užtikrinant efektyvumą, esame įsitikinę, kad „PHD“ gali padėti mums įgyvendinti ambicingus užmojus, ir džiaugiamės mūsų partnerystės pradžia“, – pranešime žiniasklaidai komenduoja „Tamro Lietuva“ vadovė ir „BENU Lietuva“ mažmeninės prekybos direktorė Rasa Marcinkevičienė.

„Jau kurį laiką „BENU“ buvo mūsų dėmesio lauke, o dabar mums suteikta galimybė padėti kuriant ir įgyvendinant veiksmingą medijų komunikacijos strategiją ir tai yra puikus jausmas. Darbas su didelias ambicijas puoselėjančiu prekės ženklu visada sužadina komandos entuziazmą, tiesiog negalėjome atsispirti galimybei prisidėti prie apčiuopiamo ir ypač spartaus „BENU“ augimo“, – sako „Omnicom Media Group Lietuva“ generalinė direktorė Ramunė Malinauskienė.

M360