Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad pirmadienį didžiausia transporto dalijimosi paslaugų teikėja Baltijos šalyse Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“
Raginimas neatsisveikinti su „CityBee“ komanda darbuotojai, vardu Pija, kuri, kaip paaiškėjo, ketina keisti darbovietę, pirmadienio rytą buvo iškabintas Vilniuje, Kalvarijų g. esančiame didžiuliame reklaminiame stende. Šūkiu „Pija, pasilik!“ padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių. Jį bendrovės mobiliojoje programėlėje matys visi 350 tūkst. registruotų naudotojų.
Be to, buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.
Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, Pija yra labai daug potencialo turinti komandos narė, ir bendrovė nenori jos prarasti. Tad buvo nutarta tapti bene vienintele bendrove pasaulyje, sukūrusia reklaminę kampaniją, skirtą savo darbuotojui.
Be to, taip, L. Ylos teigimu, bus atkreiptas kitų profesionalų dėmesys, kurie, Pijai visgi pasirinkus kitą karjeros kelią, norėtų tapti „CityBee“ rinkodaros varikliu.
Kad bendrovėms gali panašiai tekti vis dažniau išradingai pakovoti dėl darbuotojų, galima spręsti ir iš Lietuvos statistikos departamento pateikiamų duomenų. Jie rodo, kad nuo 2015 m. nedarbo lygis Lietuvoje stabiliai mažėja. Anuomet jis siekė 10 proc., o antrąjį šių metų ketvirtį jis buvo jau tik 6,1 proc. Tai reiškia, kad pageidaujamų specialistų įmonėms rasti darosi vis sunkiau ir į talentų pritraukimą bei išlaikymą būtina investuoti vis daugiau.