Keleivių teises ginančios „Skycop“ veikla remiasi 2004 m. įteisintu Europos Sąjungos reglamentu, kuris dar žinomas kaip EK 261. Remiantis šiuo įstatymu, skrydžiams, kurie yra atšaukti, atidėti ar perpildyti dėl oro linijų kaltės, keleiviams priklauso iki 600 eurų siekiančios kompensacijos.

„Turime patirties valdant didelius tarptautinius projektus, todėl džiaugiamės, kad „Skycop“ pasirinko mūsų patirtį ir idėjas. Būsime atsakingi už jų socialinius tinklus „Facebook“ ir „Instagram“, kursime turinį, planuosime reklamą ir administruosime šių socialinių tinklų paskyrų priežiūrą Baltijos šalyse, kaimyninėje Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose valstybėse“, – pranešime žiniasklaidai atskleidžia „bigNow“ direktorė Jarūnė Narkevičiūtė.

J. Narkevičiūtės teigimu, pergalę lėmė ne tik „bigNow“ patirtis valdant komunikacijos projektus įvairiose Europos šalyse, bet ir gebėjimas dirbti komandoje įgyvendinant integruotas idėjas.

„Pirmuosius metus intensyviai darėme viską, kad Europos keleiviai sužinotų kuo daugiau apie savo teises, susijusias su skrydžių sutrikdymais. Siekdami padėti tvirtus pamatus sparčiam ateities augimui, ieškojome partnerių, kurie į mūsų išsikeltus tikslus žiūrėtų taip pat entuziastingai kaip ir mes. Tikime, kad dirbdami su jaunatviška ir profesionalia „bigNow“ komanda galime įgyvendinti savo idėjas“ – sako „Skycop“ vadovas Marius Stonkus.

Skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ praėjusiais metais kelis kartus padidino klientų skaičių, apyvartą bei pelną ir rinkai pasiūlė naujų produktų – darbdavio pozicionavimą, vadovų komunikaciją, krizių valdymą socialiniuose tinkluose ir naujos kartos adaptyvias reklamos kampanijas.

„bigNow“ klientai: „Telia“, „Huawei“, „Švaros broliai“, „Lemon Gym“, „Gera dovana“, „YIT Kausta“, „Inhus“, „Vilpra“