„Pasaulinė praktika rodo, kad net ir iš pažiūros mažas naudotojo patirties sprendimas gali turėti milžinišką įtaką bendrai klientų krepšelių vertei. Džiaugiamės, jog galėsime pritaikyti savo pasaulinę patirtį tapę partneriais ir dirbdami kartu su lyderiaujančia mažmeninės prekybos industrijos įmone“, – pranešime žiniasklaidai sako UAB „Monotwo“ interaktyvios kūrybos vadovas Audrius Linkus.

„Teigiama vartotojų patirtis mūsų įmonei yra vienas svarbiausių prioritetų, todėl renkantis partnerį kreipėme dėmesį ne tik į techninį profesionalumą, bet buvo svarbus strateginis požiūris, mūsų ilgalaikių tikslų suvokimas. Džiaugiamės, kad Lietuvoje yra nišinių, tarptautinio lygio ekspertiškumą demonstruojančių komandų, kurios turi aiškią viziją ir taktiką kaip ją įgyvendinti“, – sako UAB „Barbora“ komercijos vadovas Andrius Jurgelevičius.

Penktus veiklos metus skaičiuojanti skaitmeninės kūrybos studija UAB „Monotwo“ teikia naudotojo patirties analizės, sprendimų bei kūrybos įgyvendinimo paslaugas. Įmonė veikia JAV vakarų pakrantėje ir Lietuvoje. Tarp didžiausių agentūros klientų Lietuvoje: „Krasta Auto“, ISM universitetas, UAB „Bennet distributors“, „Eika“.