Pirmosios vietos apdovanojimu už vidinę komunikaciją įvertinta „Rimi Lietuva“ kampanija „Amžius nesvarbu“. Jai taip pat skirtas pirmos vietos apdovanojimas darbdavio įvaizdžio kategorijoje.

Agentūra „Bosanova“ laimėjo pirmą vietą ryšių su vartotojais (angl. consumer relations) kategorijoje už ateities prekybos ir paslaugų centro Balsiuose „Žali“ komunikaciją bei trečią vietą viešųjų ryšių (angl. public affairs) kategorijoje už kampaniją „Biški vagis nebūna“.

Draudimo kompanijai „Gjensidige“ atiteko antroji vieta rėmimo kategorijoje už draudimo skatinimą didžiausiuose Baltijos šalyse vykusiuose žygių renginiuose. Šiai kompanijai taip pat skirta trečia vieta už didžiausią darbuotojų įsitraukimą į šiuos renginius darbdavio įvaizdžio kategorijoje.

Agentūra „Integrity PR“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Enter“ buvo įvertintos trečios vietos apdovanojimu socialinės kampanijos kategorijoje už „Swedbank“ kurtą kampaniją „Žalia šviesa lygioms galimybėms“.

Antrą vietą socialinės kampanijos kategorijoje užėmė agentūra „Idea Prima“ su kampanija „Aš – tavo kaimynas“, raginančia keisti požiūrį į gyvenančius socialiniuose būstuose. Šiai kampanijai taip pat skirta antra vieta kategorijoje viešojo sektoriaus komunikacijos kampanijos ir pirma vieta už integruotą komunikaciją.

Tarptautinės komunikacijos kategorijoje trečioji vieta atiteko „Lietuvos geležinkeliams“ už dovaną visiems lietuviams – traukinių atliekamą nacionalinį himną.

IKEA Lietuvoje skirta pirma vieta už kampaniją be biudžeto, kai vienai dienai parduotuvėse esančiuose rėmeliuose esančios bendrinės nuotraukos buvo pakeistos nuotraukomis iš darbuotojų asmeninių albumų.

Latvijos metų agentūros apdovanojimas atiteko „Deep White“, o Lietuvos metų komunikacijos agentūra paskelbta „Idea Prima“. Apdovanojimų didysis prizas (Grand Prix) skirtas „Deep White“.

Apdovanojimų organizatoriai džiaugėsi šiemet sulaukę rekordinio paraiškų skaičiaus – į juos pretendavo 185 projektai (2018 m. jų buvo 161). Daugiausiai paraiškų buvo pateikta integruotos komunikacijos (27), skaitmeninės komunikacijos (24) ir socialinių kampanijų (22) kategorijose.

Lietuvos atstovai šiemet pateikė 31 paraišką (pernai buvo 12), iš kurių 13 pateko į finalą ir 12 buvo apdovanotos. „Džiaugiamės ne tik augančių paraiškų skaičiumi, bet ir faktu, kad šie apdovanojimai tampa vis populiaresni ir kartu plečiasi dalyvių geografija. Jei 2018 m. turėjome dalyvius tik iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos, šiemet taip pat sulaukėme paraiškų iš Suomijos ir Ukrainos“, – sakė jie.