Konkurso „Baltic Startup Brand Ranking 2019“ komisija išrinko 10 startuolių prekės ženklų iš Baltijos šalių, kurie varžysis dėl pagrindinio prizo. Šeši jų yra iš Latvijos, po du – iš Lietuvos ir Estijos. Iš viso konkursui paraiškas pateikė beveik 100 startuolių.

Į dešimtuką pateko Latvijos startuolių prekės ženklai „Printify“, „Nordigen“, „Gamechanger Audio“, „Giraffe360“, „Lokalise“, „CastPrint“, Estijos – „Veriff“ and „HUGO.legal“ bei Lietuvos – „Eddy Travels“ ir „MoQ“.

Rugsėjo 12 d. dešimt komisijos atrinktų startuolių prekės ženklų turės progą prisistatyti „Startup Day“ renginyje Rygoje. Jų pranešimų klausys komisijos nariai – ekonomikos ministerijų, startuolių asociacijų atstovai, investuotojai ir rinkodaros specialistai – iš visų trijų Baltijos šalių.

Pristatymai bus transliuojami gyvai nuo 13 valandos per „LMT Straume“, taip pat ir „Baltic Startup Brand Ranking 2019“ feisbuko puslapyje bei naujienų portale DELFI visose Baltijos šalyse.

Nuo rugsėjo 24 d. iki spalio 2 d. už geriausią startuolį Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje visi galės balsuoti portale DELFI. Nugalėtojai bus paskelbti spalio 3 d. „Hanzas Perons“ kultūros centre, Rygoje, kai įvyks apdovanojimų ceremonija.

Laimėtojai gaus 10 000 eurų biudžetą savo reklaminės kampanijos sukūrimui, kuriuos dovanoja „OMD“, DELFI, „Httpool“ ir „DDB Latvia“. Startuolių prekės ženklų reitingas bus paskelbtas spalio 3 dieną balticbrands.eu puslapyje.

„Vertinant paraiškas pateikusius startuolius aiškėja, kad įmonių spektras iš tiesų platus. Nors norėtume pamatyti didesnį startuolių aktyvumą, taip pat pastebėjome, kad kompanijos nuo pirmų veiklos dienų galvoja apie tarptautinius vandenis ir nori produktus siūlyti kuo platesnei auditorijai. Taip pat džiaugiamės, kad šiemet pirmą kartą startuoliai bus vertinami Baltijos šalių kontekste“, – sako „Accenture Latvia“ vadovas Maksims Jegorovs.

Konkursas „Baltic Startup Brand Ranking 2019“ buvo sumanytas „Accenture Latvia“ bendradarbiaujant su „DDB Consulting“. Kol kas tai pirmasis tokio tipo renginys Baltijos šalyse ir pirmą kartą rengiamas Baltijos valstybių kontekste. Jo tikslas – atrasti ir paskatinti naujus bei pažangius Baltijos šalių prekės ženklus.

Šis konkursas yra „Baltic Brand Ranking 2019“, anksčiau žinomo kaip „Most Loved Latvian Brands“ ir rengiamo nuo 2004 m., dalis.

M360