Naujo prekės ženklo epicentre – žmogus

„Baltic Amadeus“ prekės ženklo identitetą sukūrė prekės ženklo kūrimo ir dizaino agentūra „Folk“.

„Naujasis „Baltic Amadeus“ logotipas inspiruotas įmonės filosofijos, kurios epicentre yra žmogus – darbuotojas, asmenybė, kuri slypi už kodų kalbos, sistemų, sudėtingų IT produktų. Taip prisistatome, jog pirmiausia mes esame ne technologijos, o komanda, kuri klientų verslo iššūkius IT priemonėmis sprendžia mėgaudamasi savo darbu.

Dėl šios mūsų ilgametės filosofijos veidas kaip simbolis buvo ir praėjusiame mūsų logotipe, išliko ir naujajame. Tik daug dinamiškesnis, lankstesnis, šiuolaikiškas – kokie esame ir mes“, – komentuoja „Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas Darius Dužinskas.

Jo teigimu, šiuo naujuoju veidu nori parodyti kiekvieno darbuotojo svarbą ir profesinį indėlį įmonės veiklos kontekste, išskirtinumą – visi šypsomės skirtingai: „Tai padeda atskleisti šypsenas primenantys simboliai iš programavimo kalbos.“

Logotipas – vizualinės sistemos dalis ir turi penkias versijas, o iš paprasto lenkto skliausto susidaranti šypsena – tik viena jų, aiškina D. Dužinskas.

„Raidėms B ir A sujungus skirtingais būdais ir skliaustais, gaunami skirtingų išraiškų veidukai. Beje, logotipo trumpinys BA su šypseną simbolizuojančiu skliaustu (net keliais jų) pasitelkiamas daugiausia vidinei komunikacijai, dažniau bus naudojamas pilnas logotipas su užrašu „Baltic Amadeus“. Šis naujas dinaminis logotipas mums tapo įrankiu kiekvienam įmonės darbuotojui išreikšti save skirtingomis priemonėmis – nuo personalizuotų marškinėlių iki vizitinių kortelių“, – dalijasi jis.

Ar abiejų kompanijų ženklai vaizduoja šypseną?

Minėta įmonė „Cashback World“ – pasaulinė pirkėjų bendruomenė, veikianti 47 pasaulio valstybėse.

Socialiniuose tinkluose pasirodžius komentarams dėl abiejų įmonių logotipų panašumo, M360 susisiekė su „Cachback World“ atstovais, tačiau jie atsisakė komentuoti šią situaciją.

Vis dėlto „Baltic Amadeus“ personalo ir marketingo vadovas D. Dužinskas sako, kad skliausto kaip šypsenos motyvas nėra naujas, o išskirtinumą ir vertę jam kuria tikslingas, konceptualus panaudojimas bei jungimas su kitais grafiniais elementais.

„Sunku įvertinti, kokį strateginį ar filosofinį pagrindą turi minimos įmonės logotipas, ar jame apskritai vaizduojama šypsena, o gal paslaugos lengvumas. Tačiau mūsų naujasis prekės ženklas, jo vizualinė sistema, turi tvirtą pagrindą – besišypsančius, darbu besimėgaujančius mūsų darbuotojus ir jų unikalumą.

„Baltic Amadeus“ logotipas yra pateiktas patentui gauti ir kol kas nėra sulaukta jokio pranešimo apie negalimą jo registravimą. Juo labiau, jog „Baltic Amadeus“ ir minima įmonė veikia visiškai skirtingose paslaugų rinkose“, – kalba D. Dužinskas.