Organizatoriai skelbia, kad festivalio dalyvius, dirbančius reklamos, ženklodaros, dizaino, komunikacijos srityse jie kviečia varžytis parodant geriausius savo darbus ir jais mesti vienas kitiems iššūkius: „Kampanijos idėja yra parodyti reklamos darbuotojus ringo kovoje jų pergalės akimirką. Juk iš esmės reklama ir yra mūšis, kiekvieną dieną vykstanti kova už idėjas ir jų realizavimą, už savo pasiūlymus klientams ir festivalių apdovanojimus. „White Square” eina dar toliau ir kviečia kūrybiškumo pergalei visose gyvenimo sferose””.

Kampanijos veidais tapo žinomi reklamos ir komunikacijos ekspertai, prestižinių tarptautinių apdovanojimų laimėtojai: „BORSCH Studio” kūrybos vadovas Andrey Logvinas, „Red Keds” vadovas Vitaliy Bykovas, „AIDA Pioneer” kūrybos vadovas Dmitry Apolenis, Estijos rinkodaros ir komunikacijos agentūrų asociacijos vadovė Lola Tehver, skaitmeninių sprendimų agentūros „AdPro” kūrybos vadovas Vladimir Kobets, „Satumaa Family Business” partneris Marko Edfeltas.

Festivalis „White Square” dalyvių paraiškas priima iki balandžio 7 d. (registracijos forma čia). Bus varžomasi penkiose srityse: kūrybiškumo, ženklodaros, rinkodaros, skaitmeninių sprendimų ir socialinės rinkodaros. Kiekvieną sritį vertins 5 narių ekspertinė komisija.

Festivalio reklaminę kompaniją ir korporacinį identitetą kūrė agentūra „AIDA Pioneer Branding & Creative”. Fotosesija organizuota bendradarbiaujant su žinomais Minsko fotografais Kanaplev ir Leydik. Video klipo autorius Andrey Levkovichius.