„Atstovaudami visame pasaulyje garsiam technologijų prekių ženklui patys nuolat ieškome inovatyvių sprendimų ir įgyvendiname naujoves. Tikime, kad partnerystė su „BPN Intense“ atlieps mūsų verslo augimo viziją, didins veiklos efektyvumą ir suteiks pagrindą naujiems proveržiams“, – sako Justinas Jautžemis, bendrovės „AVAD Baltic“, įgaliotosios „Apple“ prekių ženklo įrenginių didmeninės platintojos Baltijos šalyje, marketingo vadovas. Jis dėkoja visoms agentūroms už įsitraukimą ir pasiūlymus, pateiktus pirmą kartą surengtame konkurse.

„Šiuo laimėjimu labai džiaugiamės. „Apple“ prekių ženklas yra vienas moderniausių, madingiausių technologijų industrijos bei gyvenimo būdo flagmanų. Nuolatinė inovacijų paieška, reagavimas į tendencijas bei jų integravimas į kasdienę veiklą – ir mūsų komandos DNR pagrindas. Nauja partnerystė mums yra puiki galimybė dar geriau pritaikyti sukauptą patirtį dirbant su įvairių sektorių tiekimo grandinėmis – nuo distribucijos iki mažmeninės prekybos. Per daugelį metų nuosekliai ieškojome sprendimų, kaip suderinti prekių ženklo augimą skatinančią komunikaciją su pardavimų rezultatus užtikrinančiomis veiklomis. Esame tikri, kad šias sukauptas žinias ir patirtį taip pat sėkmingai pritaikysime bendradarbiaudami su „AVAD Baltic“ komanda“, – teigia „BPN Intense“ vadovas Linas Šiautkulis.

Linas Šiautkulis

Sutartis su žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Intense“ pasirašyta dvejiems metams su galimybe ją pratęsti vienerius metus. Anksčiau žiniasklaidos planavimo ir pirkimo paslaugas bendrovei „AVAD Baltic“ teikė dvi agentūros „Havas“ ir „iProspect“. Dabar už šių veiklų kompleksą bus atsakinga viena partnerė agentūra, kurios pasiūlyti sprendimai konkurso metu buvo įvertinti geriausiai. Partnerystė su gerai žinoma žiniasklaidos planavimo agentūra, J. Jautžemio teigimu, padės atrasti naujų optimalių sprendimų ir medijų derinių, kai žiniasklaidos planavimas ir pirkimas vyks konsoliduotai.

Apie „BPN Intense“

„BPN Intense“ 7 metus iš eilės patenka tarp trijų didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Baltijos šalyse ir nuo pat veiklos starto 2016 m. yra viena sparčiausiai augančių žiniasklaidos planavimo agentūrų regione.

Tarp didžiausių „BPN Intense“ klientų yra „LIDL“, „Topo grupė“, „Gintarinė vaistinė“, „Inchcape Baltics“, „Membershop“ ir kt.