„Vaikų sukurti darbai stebina įvairove, nestandartiniais sprendimais ir ryškumu. Jie spinduliuoja humoru, švelnia ironija ir iš karto pastebimu pozityvumu“, – jaunųjų kūrėjų darbus pranešime žiniasklaidai komentuoja Justas Ivanauskas, „Aurikos“ rinkodaros vadovas.

Socialinės atsakomybės tikslas: paskatinti vaikus kurti etiketes daiktams, o ne žmonėms

„Kurk etiketę daiktui, o ne žmogui“ – tokia tema, remiant etikečių gamintojui, buvo surengtas konkursas, į kurį A. Martinaičio dailės mokykla pakvietė dalyvauti visus Kauno miesto ir rajono moksleivius.

„Kasmet Lietuvoje vyksta savaitės „Be patyčių“, kurių metu daug ir viešai diskutuojama apie toleranciją, mokėjimą suprasti ir priimti skirtingus žmones, net jei jie nepanašūs į mus, – pasakoja iniciatyvos sumanytoja dailės mokyklos atstovė Jurgita Delonaitė – Meškienė. – Mums gimė idėja ne pamokymais, o kūrybiškai atkreipti vaikų dėmesį į šią temą, todėl pasiūlėme mokiniams laisvai atvaizduoti konkurso idėją.“

Konkurso metu gavo per šimtą kūrybinių darbų

Konkurso sumanytoja ne tik pakvietė dalyvauti kūrybiniame konkurse visus miesto ir rajono vaikus, bet ir subūrė vertinimo komisiją iš Lietuvoje žinomų menininkų ir dizainerių. Iš viso konkurse dalyvavo 112 vaikų sukurtų darbų, iš kurių komisija atrinko 40 nugalėtojų. Vieni kūriniai buvo atlikti plakato stiliumi ir juos lydėjo užrašai „Nebijok būti savimi“, „Kas kaip moka, tas taip šoka“, „Ryšys: 100 proc. draugystės“, „Mes visi žmonės“, „Palaikymas“, „Tik požiūris“, „Žmogui etikečių nereikia“, „Dialogas“, „Verkis auskarą, o ne etiketę“, „Žaisk su tikru varžovu“, „Kodėl aš turiu būti pilkas, jei aš turiu spalvų?“, „Kitoks“, „Jei įmanoma vienam, tai įmanoma visiems. Stop smurtui!”, „Socialinis vienišumas“.

„Aurika“ etiketės

Gausesnę kūrinių dalį sudarė etiketės vaikų pačių sugalvotiems produktams, tarp kurių populiariausi buvo sultys, ledai, medus ir kiti saldumynai. Nustebino vaikų humoro jausmas ir išradingumas kuriant pavadinimus: „Medus „Širšių lizdas“, „Mokytojų obuoliai „Saldžiarūgščiai“, „Pienių pienas tiesiai iš Lietuvos laukų!“, „Kaktasultys“, „Garbanoti spragėsiai“, „Linksmosios sultys“, „Citrinų marmaliadas“, „Laimingų pomidorų sultys“, „Piktieji pipirai“, „Linksmieji pomidorai“, „Rožių medus“, „Zuikio ledai“, „Linksmieji ledai“, „Saldus medus“, „Skaniausias medus – tik pas mus“, „Pūstažandžių pomidorų sultys“, „Kosminės sultys“, „Didžiaakiai ledai“, „Širdis kaip uoga“.

Vaikų sukurtas etiketes pritaikė vandens buteliukams

Konkurso rėmėjos etikečių gamintojos „Aurikos“ atstovai aukštai įvertino konkursinius darbus ir kiekvienam dalyviui atspausdino jo sukurtą etiketę. Šie darbai ne tik įteikti patiems vaikams, bet ir eksponuojami dailės mokyklos kieme, taip pat iki rugsėjo 15 d. eksponuojami Miniatiūrų mini galerijoje Palangoje.

„Aurika“ etiketės

„Buvome sužavėti mokinių kūrybiškuo ir sukurtų darbų savitumo. Norėdami pradžiuginti jaunuosius kūrėjus jų darbus pritaikėme „Birštono mineralinių vandenų“ vandens buteliukams. Taip gimė riboto leidimo personalizuotų etikečių serija „Kurk etiketę daiktui, o ne žmogui“. Kiekvienas buteliukas tapo unikalia galerija, pristatančia po 5 šio socialinio projekto dalyvių piešinius.

„Siekdami tokio rezultato, pirmą kartą panaudojome kintamą spaudą ant vidinės etiketės pusės, pasakoja J. Ivanauskas. – Planuojame šią iniciatyvą tęsti kasmet ir kartu su vaikais pasiūlyti jų kūrinius bei mūsų technines galimybes panaudoti kuriant naujus, inovatyvius, riboto leidimo produktus. Kuo skirtingesni gamintojai bei jų produktai, tuo įdomiau ir mums, ir vaikams.“