Interneto televizijos DELFI TV žiūrovų ratas toliau auga: lapkritį kiekvieną dieną šią televiziją vidutiniškai žiūrėjo 80 tūkstančių vartotojų. Siekdama, kad žiūrėjimas būtų dar patogesnis, DELFI TV žiūrovams nuo šiol siūlys galimybę prasukti reklamas.

DELFI TV kasdien žiūri vidutiniškai 44 proc. daugiau žiūrovų nei kitas Lietuvoje veikiančias interneto televizijas. Kai DELFI TV lapkritį kasdien vidutiniškai žiūrėjo 80 tūkst. vartotojų, antroje vietoje esanti portalo „lrytas.tv“ surinkdavo apie 55 tūkst. vartotojų, trečiąją vietą užėmė „tv3.lt“ video platforma su 27 tūkst. vartotojų, ketvirtą ir penktą vietas pasidalino „lnk.lt“ ir „lrt.lt“ video platformos, turėjusios po kiek daugiau nei 20 tūkstančių kasdienių vartotojų.

DELFI TV žiūrimumas nuo rugsėjo, kai vidutinė kasdienė auditorija siekė apie 70 tūkst., iki lapkričio paaugo 10 procentų. Per šį laikotarpį „lrytas.tv“ augo 8 proc., kitų interneto televizijų Lietuvoje vidutinė dienos auditorija augo nežymiai arba nesikeitė.

Didžioji dalis, 67 proc. vartotojų DELFI TV žiūri per kompiuterius, tačiau taip pat pastebima, kad daugėja žmonių, žiūrinčių DELFI TV per mobiliuosius telefonus. Šių metų gegužę DELFI TV per mobiliuosius telefonus žiūrėjo apie 240 tūkst. vartotojų, o lapkritį šis skaičius jau siekė 330 tūkstančių.

Visą rudenį, rugsėjo, spalio ir lapkričio mėnesiais, DELFI TV buvo žiūrimiausia televizija pagal realių vartotojų skaičių.

DELFI TV nuo šiol siūlo savo vartotojams galimybę po 5 sekundžių prasukti reklamas, kaip tai daroma vaizdo įrašų platformoje „Youtube“.

„Šiais laikais jau visiems akivaizdu, kad vis daugiau interneto vartotojų teikia pirmenybę video formato turiniui. DELFI TV jiems kas mėnesį pasiūlo daugiau nei 150 transliacijų, iš kurių daugiausiai susidomėjimo sulaukia tiesioginės krepšinio transliacijos, pokalbių šou „Kitokie pasikalbėjimai“, DELFI TV laidos „DELFI Dėmesio centre“ ir „DELFI Diena“. Norime, kad DELFI TV žiūrovams tiek šias, tiek kitas laidas žiūrėti būtų kuo patogiau, todėl nuo šiol jiems pasiūlysime galimybę po 5 sekundžių prasukti reklamą“, - sako DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

DELFI grupei šiuo metu priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienu portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją