Laisvi žiūrėti, kur nori, kaip nori ir ką nori. Su tokia iš bet kokių rėmų, baimių ir apribojimų išvaduojančia žinute atsinaujinusį prekės ženklą ir naujos kartos televiziją pristato „Cgates“. Reklaminės kampanijos centre – kasdienio gyvenimo sūkuryje esantys nuogaliai, žiūrintys mėgstamus TV kanalus, serialus ar filmus.

„Nors visų akis iš pat pradžių pritraukia išsirengę žmonės, tačiau ši reklama ne apie nuogybę. Ji yra apie mus visus, laisvus daryti, ką nori, žiūrėti, ką nori ir kaip nori. Jau pirmojoje atsinaujinusio prekės ženklo kampanijoje norėjome akcentuoti jokioms taisyklėms nepaklūstantį pasirinkimą gyventi, žiūrėti ir būti pagal kiekvieno žmogaus labai individualų požiūrį ir norus. O mes – TV turinio tiekėjas – šiuos norus turime užtikrintai realizuoti“, – apie naują kampaniją pranešime žiniasklaidai pasakoja Dovilė Filmanavičiūtė, „Cgates“ marketingo vadovė.

Ji pastebi, kad ypač šiuo metu Lietuvos reklamos rinkoje trūksta atsipalaidavusios, žaidžiančios ir tuo besimėgaujančios reklamos, tad „Cgates“ nutarė sugrąžinti į reklamos eterį gerą nuotaiką, papokštauti ir parodyti absoliučiai laisvą pasirinkimą bei gyvenimo žaismingumą.

„Į šį naują prekės ženklui etapą žengiame su naujos kartos televizija, kuri pasiūlys ypatingos raiškos vaizdo kokybę, intuityvų valdymą, didžiulį TV kanalų pasirinkimą, namų kino platformos „ŽMONĖS Cinema“ ir „Megogo“ pramogas bei kitus „Android“ TV priedėlio suteikiamus privalumus. Visa tai du mėnesius vartotojams siūlome išbandyti nemokamai, kad naują patirtį galėtų įvertinti patys“, – sako D. Filmanavičiūtė.

Pasaulyje pripažinto fotografo kadrai

Atsinaujinusio „Cgates“ prekės ženklo įvaizdžio kampaniją sukūrė ir įgyvendino kūrybinė agentūra „Autoriai“, o reklaminius kadrus kūrė visame pasaulyje dirbantis žinomas fotografas Danielis Gebhartas De Koekkoekas, dirbęs su tokiais prekių ženklais, kaip „Apple“, „Adidas“, „Audi“, BMW, bei įtakingiausiais naujienų ir mados leidiniais „Wall Street Journal“, „New York Times“, „Financial Times“, „L‘Officiel“ ir pan.

„Siekėme nutolti nuo klasikinės laimingos šeimos įvaizdžio, kuriuo perpildytas reklaminis eteris, kai finale nebesupranti, kurio prekės ženklo reklamą matai. Galiausiai svarbu buvo kūrybiškai ir ypač taikliai parodyti momentą, kai žmogus yra šimtu procentu savimi. Kai jis elgiasi tik taip, kaip jis nori elgtis. Juk esame intravertų tauta ir labai dažnai dėl tos baimės „ką kiti pagalvos“, nedarome to, ką iš tikrųjų mėgstame. Taigi norėjome perteikti tą stebuklingą momentą, kai lieki su savimi ir, pavyzdžiui, įsijungi savo guilty pleasure serialą“, – pasakoja Giedrė Ona Šileikytė, „Autoriai“ vadovė ir reklamos kūrybos strategė.

Jos teigimu, „Cgates“ įvaizdžio kampanijai buvo vykdoma ypač kruopšti ir ilga fotografų atranka, peržengusi Lietuvos sienas.

„Tačiau kartu su klientu vienbalsiai supratome, kad Berlyne gyvenantis Danielis – idealus žmogus būtent šiai kampanijai. Jau per pirmą pokalbį, per kurį mes visi be sustojimo juokėmės, buvo aišku, kad šis žmogus, turintis ypač savitą ir gyvybės kupiną humoro braižą, mūsų viziją realizuos taikliausiai. Kartu mums buvo ypač svarbu susitarti, kad nors ir matomi tarsi nuogi žmonės, ilgainiui tu pamatai, kad iš tikro ten nieko nematai – fotografijomis pasakojame apie žmonių laisvę. Ir jei vėsų rytą norisi vos iššokus iš lovos nuogam pasirąžyti balkone – prašom, leiskite sau tai, pasaulis tikrai nesugrius, o jūs patirsite pilnus plaučius gyvenimo malonumo“, – sako G. O. Šileikytė.

D. Filmanavičiūtė neabejoja, kad ši kampanija duos gerą startą naujam „Cgates“ prekės ženklo įvaizdžiui. „Jeigu po šios reklamos bent vienas žmogus stabtelėjęs pagalvos, kaip gera gyventi laisvai, ir prisimins, kad vakare bus puiki proga pasirinkti, kokį gerą filmą ar serialą per „Cgates“ TV pažiūrėti – savo tikslą būsime pasiekę,“ – sako „Cgates“ marketingo vadovė.

M360