Menas yra verslas, o menininkai – prekės ženklai. Būtent tai įkvėpė dizainerį Miltoną Omeną sukurti žymių menininkų galimų logotipų projektą, t. y. kokius prekės ženklus jie būtų kūrę, jei tuomet būtų populiarios vizitinės. Jis nupiešė logotipus tokiems žymiems asmenims kaip Leonardo da Vinčis, Vincentas van Goghas, Pablas Pikasas ir kitiems.

Iš Brazilijos kilęs kūrėjas M. Omenas šiuos galimus prekės ženklus sukūrė dar pernai. Tačiau visai neseniai jie kur kas plačiau pasklido socialinėje erdvėje, rašo adweek.com.

Kaip kai kurie žymūs menininkai būtų pavaizdavę savo kūrybos stilių logotipe, jei tuomet būtų turėję vizitines korteles? Žinoma, į tai atsakyti neįmanoma, tačiau M. Omenas nusprendė pabandyti improvizuoti.

Tiesa, be garsiems pasaulio menininkams sukurtų logotipų, M. Omenas taip pat sugalvojo, kaip turėtų atrodyti jų prekės ženklai ant tam tikrų produktų ar paslaugų, pavyzdžiui, kremų, užrašinių, gėrimų, restoranų valgiaraščių ir t. t. Savo idėjomis dizaineris pasidalino asmeninėje socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje.

L. da Vinčio logotipui M. Omenas panaudojo garsaus menininko žurnalus, dokumentus, užrašines. Kai kurie rastų brėžinių tapo realybe, kiti dienos šviesos neišvydo. Tačiau L. da Vinčio gebėjimas mąstyti į ateitį, pastebėti daugiau leido jam suprojektuoti pirmąjį sraigtasparnį dar 500 metų prieš tai, kai jis tapo realybe. Logotipu dizaineris siekė atskleisti L. da Vinčio asmenybę.

V. van Goghas geriausiai žinomas dėl įvairių spalvų panaudojimo siekiant iššaukti emocijas, perteikti daiktų ir reiškinių esmę. Jo logotipas susideda iš melsvos bei gelsvos spalvų, kurios dažnai sutiktos V. van Gogho kūryboje.

P. Pikasas buvo siurrealistas, kubizmo kūrėjas. Jo darbai vieni geriausiai atpažįstamų ir brangiausių pasaulyje dėl neįprasto stiliaus. M. Omeno menininkui sukurtas logotipas sudarytas iš linijų, žymi paprastumą.

Prancūzų impresionistas Klodas Monė naudojo komplementinių spalvų gretinimą ir sukūrė amžinus gamtos portretus. Jam nupieštame logotipe atsispindi vieno žymiausių K. Monė portretų scena – tiltas.

Džeksono Poloko kūryboje dominavo netvarkingas stilius, iš kurio galiausiai atsirasdavo nuostabūs darbai. M. Omenas šio menininko logotipą kūrė besiremdamas Dž. Poloko siekiu „išeiti už linijos ribų“. Jo logotipas vaizduoja Dž. Poloko gebėjimą rasti balansą tarp chaoso ir tikslo.

Salvadoras Dali – siurrealizmo atstovas, sugebėjęs peržengti realybės ribas ir kartu savo darbuose atvaizduoti tikro gyvenimo detales. M. Omenas jo logotipui panaudojo detalę iš vieno paveikslų – perlenktą laikrodį, skelbia digitalsynopsis.com.

Pitas Mondrianas buvo šiuolaikinio abstrakcionizmo inovatorius. Jo paveikslams būdingos tiesios linijos stačiais kampais. Dizaineris šiam menininkui sukūrė P. Modriano kūrybos stilių atitinkantį logotipą, panaudodamas tik pagrindines spalvas.

Endis Varholas – garsiausias pop art judėjimo atstovas, o jo stilius – ryškus, aiškus, įtraukė daug spalvų. Menininko darbuose – žymių žmonių portretai, daug kitų komercinių produktų. Žinodamas tai, M. Omenas E. Varholo logotipą pavaizdavo gana ryškiomis spalvomis – tokiomis, kokias pats menininkas naudojo Merilin Monro paveiksle.

M360