„Tobuliname ne tik išvaizdą, bet ir asortimentą. Mūsų misija – pasiūlyti retus, išskirtinius produktus. Ją vykdysime ir toliau, plėsdami gurmaniško maisto asortimentą, tačiau nuo šiol mus lydės naujas talismanas – pipiro ankštis, simbolizuojanti ryškų gyvenimo skonį“,- apie prekės ženklo pokyčius pranešime žiniasklaidai kalba parduotuvių tinklo „Assorti“ vadovė Almena Dankienė.

„Skyrę daug pastangų paieškoms ir atrinkimui, šiandien jau turime suformuotą pagrindinį asortimentą, kuris gali patenkinti pirkėjus, ieškančius išskirtinės kokybės, taip pat gurmaniškų prekių savo kasdieniniuose apsipirkimuose. Tačiau prekių pasiūla ir toliau bus nuolat tobulinama bei plečiama“, - teigia tinklo vadovė.

„Prekės ženklo pakeitimas yra prieš dvejus metus prasidėjusių pokyčių kulminacija. Tuomet nusprendėme atsisakyti gaminių, kuriais prekiauja daugelis ir pasinėrėme į išskirtinių produktų paiešką. Važiavimas į nišines parodas ar mažus vienos šeimos valdomus ūkius Italijoje jau tapo neatskiriama mūsų komandos gyvenimo dalimi”, - sako A. Dankienė.

Kaip teigiama pranešime, asortimento plėtra šviežių gurmaniškų produktų ir delikatesų kategorijose „Assorti“ vadovus paskatino Vilniaus Halės turgavietėje įkurti pirmąją prekės ženklo parduotuvę – bistro, kuri prekiauja tik maisto produktais ir kviečia paragauti įdomesnių nei siūlo daugelis dienos pietų. Pagrindinis „Assorti Gourmet” arkliukas yra šviežios 6 rūšių austrės, kurias bendrovė kiekvieną savaitę tiesiogiai vežasi iš Paryžiau Rungi turgaus.

A. Dankienė taip pat žada, kad patobulintoje elektroninėje parduotuvėje vartotojai galės apsipirkti greičiau ir patogiau, o ateityje bus plečiamas šviežių produktų asortimentas: klientai ras daugiau šviežios žuvies, jūros gėrybių bei mėsos.