– Lietuvoje vyksta tikrai nemažai rinkodarai skirtų konferencijų. Kodėl nusprendėte, kad reikia dar vienos?

– Pirmiausia, ši konferencija nagrinėja digital (skaitmeninės rinkodaros) temą. Konferencijų, kurios nagrinėtų šią temą, galbūt ir yra, bet net ir jos bando tą temą susiaurinti. Konferencija „Full Digital“ yra skirta tiems žmonėms, kurie supranta, kad skaitmeninė rinkodara yra neišvengiama jų kasdienio darbo dalis, kad ji keičiasi beprotiškai greitai ir net tai, ką kalbėjome prieš pusę metų, jau ne visiškai tinka. Todėl dabar yra labai puikus laikas, prieš pradedant planuoti arba baigiant planuoti ateinančius metus, sužinoti tai, kas šiuo metu yra aktualiausia, svarbiausia ir ką realiai bus galima panaudoti planuojant ateinančių metų biudžetą ir veiksmus.

O kalbant apie turinį, jis yra išskaidytas, grubiai vertinant į dvi dalis: dalis pranešėjų, maždaug pusė, kalba apie konkrečius techninius dalykus, technologijas, jų atnešamas galimybes ir sprendimus, o antra pusė labiau kalba apie savo patirtį, ką jie naujo nuveikė pastaruoju metu, kaip jiems pasisekė ir ko iš to būtų galima išmokti.

– Į konferencijas žmonės ateina dėl skirtingų tikslų: pasimokyti, ieškoti įkvėpimo ar susitikti su žmonėmis, dirbančiais toje pačioje srityje. Į kokią auditoriją jūs orientuojatės?

– Aš labai norėčiau, kad šita konferencija būtų žmonėms, norintiems turinio. Yra konferencijų, į kurias žmonės iš tiesų ateina labiau susitikti su pažįstamais ar susipažinti, yra tokių, kuriose domina vienas ar kitas pranešėjas, bet kalbant apie „Full Digital“ labai norėčiau, kad ilgainiui tai taptų tokia konferencija, į kurią žmonės ateina, nes žino čia gausiantys gero turinio.

Iš kitos pusės, buvo pasirinktas formatas, kad turime labai daug pranešėjų, kurie kalba trumpai, labai koncentruotai. Daugelis jų – lietuviai, nes aš įsivaizduoju, kad mes Lietuvoje turime kiečiausių pranešėjų, kurie kalba pačiomis kiečiausiomis temomis, bet mes ne visada juos išnaudojame, Dažnai dairomės, kokį įdomesnį žmogų atsivežti iš užsienio, tuo metu, kai ir čia turime fantastiškų specialistų.

– Sakote ilgainiui: tai reiškia, kad jau galvojate apie kitus metus, tai nebus vienkartinis renginys?

– Ne, nieko negalvoju. Dabar mano vienintelė mintis galvoje, kad šitas renginys vos už kelių dienų (juokiasi).

– Konferencijos tema – apie rinkodaros tendencijas ir ko laukti kitais metais. Ką pats manote šiuo klausimu?

– Manau, kad tiek kitais, tiek dar kitais metais skaitmeninės rinkodaros įtaka apskritai rinkodarai tik didės, kol pasieks tokį lygį, kad nebebus išskiriama į kažkokį atskirą elementą: tiesiog didžioji dalis visko, kas daroma, faktiškai bus skaitmeniniai sprendimai. Apskritai yra daugybė technologijų, kurios leidžia geriau segmentuoti, tiksliau nukreipti reklamas ir geriau pritaikyti reklamas tiems, kuriems jiems reikalingos, eliminuojant tuos, kuriems jų nereikia. O kalbant apie kitus pranešėjus, nenoriu užbėgti už akių, bet esu matęs jau praktiškai visų pranešėjų prezentacijas ir galiu pasakyti, kad bent pats asmeniškai mačiau daug naujų dalykų ar naujų požiūrio kampų į tam tikrus dalykus, apie kuriuos mes esame vienaip ar kitaip kalbėję.

– Kaip pasisekė konferencija bus galima vertinti po jos, tačiau kaip dabar, likus kelioms dienoms matote, ar yra dalykų, kuriuos visgi reikėjo daryti kitaip?

– Šiek tiek gaila tik dėl vieno dalyko. Paskutinius bilietus pardavėme dar antradienio ryte: nuo tada kasdien sulaukiame keliolikos užklausų, ar tai nėra tik rinkodaros triukas pardavimams skatinti. Ne, bilietų tikrai nėra, ir tikriausiai belieka tik sau šiek tiek priekaištauti, kad nusprendėme surinkti į konferenciją tik 400 žmonių, nes potencialas galėjo būti ir didesnis.