Dalius Dulevičius turi daugiau nei 10 metų patirtį kuriant ir įgyvendinant integruotas marketingo kampanijas, stipriai fokusuojasi į medijų inovacijas ir skaitmeninę rinkodarą.

„Praktiniai Daliaus lyderystės ir verslo vystymo įgūdžiai bei analitika paremti, į efektyvumą orientuoti, naujausias tendencijas atspindintys medijų sprendimai dar labiau sustiprins pastaruosius kelis metus sparčiai augusią agentūrą. Jie taip pat leis klientams teikti inovatyvius sprendimus, parengtus atsižvelgiant į rinkos naujoves bei klientų prioritetus ir išteklius“, – sakė „Arena Media“ vadovas Rokas Babravičius.

D. Dulevičiaus teigimu, šiandien media rinka vystosi bene greičiausiai. „Media inovacijos, skaitmeniniai sprendimai ir naujos reklamos formos traukia dėmesį ir kelia viešas diskusijas. Tačiau čia labai svarbu nepamesti sveiko proto ir išmatuoti, kokį poveikį nauji sprendimai daro realiam vartotojui: ar mes įgauname reikšmingą konkurencinį pranašumą, ar naujas žaisliukas ir yra tik naujas žaisliukas. Ateityje medijų sprendimų tik daugės, jie vis labiau įgalins pasiekti naujas auditorijas šiandien net neegzistuojančiuose apsisprendimo momentuose. Būtent į tai su komanda ir koncentruosimės: efektyvius, racionalius ir labiausiai konvertuojančius media planavimo sprendimus“, – sakė D. Dulevičius.

„Arena Media“ atstovauja to paties pavadinimo tarptautiniam tinklui. Tarp agentūros klientų – „Kesko Senukų“ grupė, vaistinių tinkas „Camelia“, specializuotas paskolų bankas „Bigbank“, automobiliai „Škoda“.