„Aprangos“ grupės marketingo vadovė Agnė Brukštaitė-Fominienė pranešime žiniasklaidai teigia, jog laimėtoją nulėmė patirtis, kompetencija ir sutapęs požiūris į ilgalaikę strategiją.

„Turime 180 parduotuvių trijose Baltijos šalyse, o jų asortimente – keli šimtai prekių ženklų. Todėl galite įsivaizduoti, kokia yra mūsų darbo dinamika. Privalome būti tikri, kad mūsų komunikacija yra grįsta karščiausiomis tendencijomis bei ilgalaike strategija“, – naujos agentūros pasirinkimo kriterijus vardino A. Brukštaitė-Fominienė.

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas tikino, kad šis konkursas agentūrai buvo vienas geidžiamiausių. „Žinome „Aprangos“ grupės ambicijas ir visa komanda yra pasirengusi didinti kliento apetitą, kuris, neabejojame, kils bevalgant. Labai vertinu klientus, kurie priima mus kaip partnerius, o ne vykdytojus ir visais būdais sieksime pateisinti mums rodomą pasitikėjimą bei pranokti prognozuojamus lūkesčius“.

„Socialiame marketinge“ dirba 28 skaitmeninės komunikacijos specialistai, o tarp klientų – tokie prekių ženklai kaip „Jacobs“, „Huawei“, „Mentos“, „Neste“ ir kiti.

Žiniasklaidos planavimo paslaugas „Aprangos“ grupei ir toliau teiks „Inspired UM“ agentūra.