Pranešime žiniasklaidai „Topo centras“ teigia, kad aplikacija, kainavusi 100 tūkst. eurų, leis pirkėjams norimą prekę įsigyti per 1 minutę. Teigiama, kad sprendimą kurti el. prekybos aplikaciją „Topo centras“ priėmė įvertinęs pasaulinę tendenciją, rodančią, jog pirkimas išmaniaisiais telefonais sparčiai auga. Jis tampa įprastu vis daugiau žmonių, o užsukančiųjų į el. parduotuves iš asmeninių ir nešiojamųjų kompiuterių kiekis nebeauga.

„Lietuviai yra imlūs naujovėms ir žengia kartu su pasaulinėmis prekybos tendencijoms. Aiškiai matyti, kad el. parduotuvių lankytojų, naudojančių išmaniuosius telefonus, skaičius jau beveik prisivijo tuos, kurie internete apsiperka kompiuteriu. To priežastis – „čia ir dabar“ faktorius. Y ir Z kartoms priklausantiems žmonėms išmanusis telefonas yra neatsiejama gyvenimo dalis, įrankis, padedantis akimirksniu atlikti daug darbų. Taip pat ir apsipirkti“, – teigia UAB „Topo grupė“ generalinis direktorius Remigijus Štaras.

Remdamasis pasauline praktika, rodančia, kad patogus apsipirkimas skatina pardavimo augimą, „Topo centras“ planuoja, kad aplikacija padės pagerinti pirkimo internetu rezultatus net iki 30 proc.

„Tikėtina, kad rezultatai dar kis, pradėjus vis daugiau žmonių Lietuvoje naudotis mobiliąja bankininkyste ir mobiliuoju el. parašu. Tai leidžia piniginius pavedimus atlikti turint tik išmanųjį telefoną, taigi kur kas paprasčiau bus ir atsiskaityti už prekes. Tam nereikės papildomų priemonių“, – sakė R. Štaras.

Suskaičiuota, kad naujojo sprendimo įgyvendinimo išlaidos siekia 100 tūkst. EUR. Prognozuojama, kad per pirmuosius mėnesius „Topo centro“ apsipirkimo programėle pasinaudos ir prekių iš prekybos tinklo įsigys apie 30–50 tūkst. pirkėjų.