Net 35 proc. respondentų teigė, kad jų organizacijos veiklos apimtys komunikacijos srityje 2020 metais plėtėsi daugiau nei planuota, 20 proc. – plėtėsi taip, kaip buvo planuota, dar 15 proc. taip pat plėtėsi, nors kiek mažiau nei planuota. 16 proc. apklaustų organizacijų komunikacijos apimtys nekito, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Komunikacijos biudžetai judėjo skirtingomis kryptimis: 23 proc. nurodė biudžetų komunikacijai mažėjimą, vis tik didesnė dalis – 39 proc. – teigė praeitais metais komunikacijai skirtą biudžetą augus. Net 52 proc. yra suplanavę didesnius biudžetus šiems metams“, – pasakoja „Spinter tyrimų“ vadovas Ignas Zokas.

Ignas Zokas

Vienas iš „PR Impact Awards 2021“ organizatorių Paulius Tamulionis išskyrė, kad per pirmąjį 2020 metų karantiną, visoje rinkoje porą mėnesių jautėsi akivaizdus nuosmukis, tačiau antroje metų pusėje paslaugų poreikis staigiai šoko aukštyn bei ne tik kompensavo praradimus, bet ir pagerino visų metų rezultatus.

Komunikacijos profesionalų apklausa

Apie tai, kokiose komunikacijos srityse įvyko didžiausia plėtra ir kur numatoma plėstis artimiausiais metais, apie situaciją darbo rinkoje, komunikacijos sektoriaus atlyginimų pokyčius, kokių kompetencijų reikės ateityje ir kitus komunikacijos srities tyrimo rezultatus „Sprinter tyrimų“ vadovas analizuos birželio 10 dieną didžiausiame metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“.

Komunikacijos profesionalų apklausa

„Spinter tyrimų“ apklausoje dalyvavo daugiau kaip 300 komunikacijos profesionalų iš skirtingų verslo ir viešojo sektorių.

Renginys „PR Impact Awards 2021“ yra jungtinis Lietuvos komunikacijos asociacijos, vienijančios specialistus, ir Komunikacijos industrijos asociacijos, atstovaujančios agentūroms, projektas.

Šiemet renginys vyks birželio 10 dieną, jį sudarys trys dalys: konferencija ir geriausių projektų pristatymai vyks nuotoliniu būdu, o geriausių projektų ir specialiųjų nominacijų apdovanojimai – gyvai „Marriott“ viešbučio terasoje.

Renginio partneriai – „Spinter tyrimai“, „Mediaskopas“, Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija IPRA, rėmėjai – „Rezus.lt kraujo laboratorija“, „Rimi Baltic“, transliacijos partneriai – „Laisvės Media Group“, informaciniai partneriai – Delfi, M360.

Bilietai ir renginio programa skelbiama „PR Impact Awards“ interneto svetainėje.