Šiemet konkursui pateikti 79 pakuotės dizaino projektai, kurie varžėsi 8 kategorijose. Į trumpąjį pretendentų sąrašą komisija atrinko 39 projektus iš kurių 20 darbų apdovanoti. Tarp nugalėtojų 8 LGDA nariai: Paulius Budrikis (dizaino studija „Juicy Square“), Donatas Kliunka ir Darius Kisielius (agentūra „Libre“), Miglė Vasiliauskaitė (dizaino studija „Prim Prim“), Valerija Žilėnienė, Irmantas Savulionis ir Algirdas Orantas (agentūra „Étiquette“), Rapolas Vosylius (agentūra „Milk“).

Šviežių maisto produktų kategorijoje 1 vieta neskirta, 2 vieta skirta „Auga“ ekologiško maisto produktų pakuotėms (agentūra „McCann Vilnius“), o 3 vieta atiteko „Kekava“ marinuotos vištienos produktų linijai (dizaino studija „Juicy Square“).

Paruoštų vartojimui produktų kategorijoje 1 vieta skirta „Flavorina“ dribsnių linijai (agentūra „Milk“), 2 vieta – „Breadberry“ duonų pakuotėms (agentūra „Libre“), o 3 vieta atiteko „Huracán“ kavai (agentūra „Milk“).

Užkandžių ir konditerijos produktų kategorijoje 1 vieta skirta „La Naya“ šokoladų riboto leidimo kolekcijai (dizainerė Gabija Platūkytė), 2 vieta atiteko „Ach Vegan Chocolate“ produktų pakuotėms (dizainerė Kamilė Korsakaitė), o taip pat skirtos dvi 3 vietos, kurias pasidalino „Biržų duonos“ grissini lazdelės „Bread’n’Roll“ (dizaino studija „Prim Prim“) ir „Oho!“ javainiai (agentūra „Love“).
Gaiviųjų gėrimų kategorijoje 1 vieta skirta natūralių uogų tyrėms „Nordic Berry“ (dizaino studija „Ezco“), 2 ir 3 vietos neskirtos.

Alkoholinių gėrimų kategorijoje 1 vieta skirta išskirtiniam 110 skirtingų etikečių projektui „Stumbras Vodka 110“ (agentūra „Libre“), 2 vieta – „Raudonų plytų alaus dirbtuvių“ riboto leidimo alui „Jam Session“ (agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“), o 3 vieta atiteko „Stumbro“ gaminamo „Krupniko“ pakuotei (agentūra „Étiquette“).

Sveikatos ir grožio produktų kategorijoje 1 vieta neskirta, 2 vieta skirta prekių ženklo „Sativera“ produktams „Satimed Phytocannabinoid Plus Formula products“ (dizaineriai Vilius Dringelis ir Daumantas Vladarskis), o 3 vieta atiteko „Green Feel Cosmetics“ pakuotėms (agentūra „Étiquette“).

Partizaninių (mažo tiražo) produktų kategorijoje 1 vieta skirta Aistės Smilgevičiūtės ir Skylės albumo „Vilko vartai“ projektui (dizainerė Ernesta Vala), 2 vieta – „Alaus bibliotekos“ išvirtam „Altbier“ alui (agentūra „McCann Vilnius“), o 3 vieta atiteko rinkiniui „My Little Spa“ (agentūra „Étiquette“).

Kitų produktų kategorijoje 1 vieta neskirta, 2 vieta skirta „Lukoil“ kavos puodeliams (agentūra „Milk“), o 3 vieta atiteko inovatyvaus prekių ženklo „Shoo“ šampūnų linijai, kuri tinka šunims ir jų šeimininkams (autoriai Arūnas Matačius ir Gediminas Šiaulys iš „PetPunk Lab“).
Visi į sceną pakilę konkurso nugalėtojai buvo apdovanoti papildomais popieriaus tiekėjo „Antalis“ prizais.

Vertinimo komisijai vadovavo agentūros „Folk“ bendraįkūrėjas Ignas Kozlovas, o tarptautiniai ekspertai užtikrino dar nešališkesnį darbų vertinimą. Iš Nyderlandų atvyko Larisa Prakhova, atstovaujanti „Iggesund Paperboard“, o iš Prancūzijos – Joel Dubois, dirbantis popierinių pakavimo medžiagų ir sprendimų bendrovėje „BillerudKorsnäs“. Pakuotes taip vertino „Adell Taivas Ogilvy“ meno vadovas Justinas Kiaulekis, multidisciplininis dizaineris Jonas Liugaila, „McCann Vilnius“ meno vadovas Tadas Kazakevičius ir marketingo vadovas Edvinas Ambrukaitis.

„Esame pakankamai jauna rinka, tačiau darbų lygis pastebimai auga su kiekvienais metais ir galiu pasidžiaugti, kad pagaliau galime apdovanoti darbus, kurie ne tik atrodo taip, kaip jie ir turėtų atrodyti, bet tuos, kurie yra tikrai verti būti apdovanoti ir yra daugiau negu tiesiog geras, tvarkingas ir „gražus“ dizainas. Šiandien kalbame ne vien tik apie patrauklų dizainą, tačiau apie jo kuriamą vertę prekių ženklui ir produktui, nuošalyje nepalikdami aplinkosauginių ir techologinių aspektų“, – teigia komisijos pirmininkas Ignas Kozlovas.

Šiemet organizatoriai stiprina koncepciją, kad apdovanojimai yra ne tik šventė, bet ir galimybė visiems pakuotės industrijos atstovams susiburti bendram dialogui. Lapkričio 11 d. NAPA erdvėje vyksta konferencija, kurioje galima susitikti su pakuočių dizaineriais, spaustuvių ar popieriaus gamintojų atstovais, artimiau susipažinti su Pakuočių tvarkymo organizacijos (PTO) pristatoma žiedinės ekonomikos sąvoka. NAPA partneris „Antalis“ kviečia lankytojus pasigaminti pakuotes dovanoms ir patiems patirti, kuo kartonas skiriasi nuo popieriaus ir kaip savo pakuotei parinkti tinkamiausią kartono rūšį. O kartoninės pakuotės gamintojas „MTL Carton“ pristato įdomesnius dėžučių ir popierinių puodelių pavyzdžius ir išplėstas pospaudiminių efektų galimybes. Išskirtinė šiemet ir pati NAPA paroda, kurios ekspoziciją padėjo įrengti „Ekspobalta“, turinti ilgametę patirtį parodų ekspozicijų srityje.

NAPA organizuoja Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) ir Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“.