Joe Nicchi iki gyvo kaulo įgriso patys save „influenceriais“ pavadinę žmonės, reikalaujantys nemokamų ledų už reklamą. Dabar jis turi puikų būdą, kaip juos atbaidyti, praneša „The Guardian“.

Vis daugiau J. Nicchi klientų pradėjo įkyrėti prašydami nemokamų ledų.

Los Andžele populiarios ledų vagonėlių įmonės „CVT Soft Serve“ savininkas kas savaitę ėmė sulaukti prašymų iš „influenceriais“ pasivadinusių žmonių. Jie žadėjo paskelbti J. Nicchi ledų nuotrauką, jei nereikės už juos mokėti. J. Nicchi toks pasiūlymas nė karto nesudomino, tačiau šią savaitę jis rado neįprastą būdą, kaip iš jų pasipelnyti: vyras viešai nurodė „influenceriams“ palikti jį ramybėje.

Joe sulaukė daug dėmesio pakabinęs iškabą, kurioje skelbiama: „Influenceriai moka dvigubai“. „Instagram“ paskyroje jis rašė, kad „niekada neduos nemokamos ledų porcijos už reklamą socialiniuose tinkluose“. Nuotrauka, pažymėta grotažyme #InfluencersAreGross („Influenceriai“ yra bjaurūs), paplito visame pasaulyje. Dabar J. Nicchi sako, kad jo verslas klestėte klesti ir pritraukia „influencerių“ nemėgstančių klientų iš visos Pietų Kalifornijos.

„Mes esame antiinfluencerių influenceriai, – trečiadienį „The Guardian“ sakė jis. – Keista, bet, manau, visai smagu. Tikiuosi, jog įkvėpsiu mažąsias įmones nenusileisti ir pasiųsti tokius žmones toli, toli.“

Dabar kai kurie prekių ženklai ir įmonės kliaujasi „Instagram“ „žvaigždėmis“, kad šios reklamuotų jų produktus ir paslaugas, o už teigiamus atsiliepimus socialiniuose tinkluose dalija nemokamus pietus ir viešnages viešbučiuose. Šis reiškinys taip paplito, kad kai kurie „Instagram“ naudotojai gali lengvai mulkinti įmones. Neseniai vienas „Instagram“ „influenceris“ surengė neva netikėtas sužadėtuves, tačiau iš tikrųjų visą reikalingą informaciją buvo nusiuntęs rinkodaros atstovams prieš kelis mėnesius. Būti „influenceriu“ pasidarė taip populiaru, kad kai kurie žmonės apsimetinėja, jog jų skelbiamas turinys yra remiamas kokio nors gamintojo, nors iš tikrųjų taip nėra.

J. Nicchi supranta reklamos svarbą. Jis yra aktorius Los Andžele, o įmonę „CVT Soft Serve“ įkūrė 2014 m., tikėdamasis gauti papildomų pajamų.

„Aš iš to užsidirbu duonai, negaliu dalyti ledų nemokamai“, – sakė jis ir pridūrė, kad pirmąjį ledų vagonėlį įsigijo už pinigus, kuriuos gavo nusifilmavęs reklamoje.


CVT reiškia tris siūlomus ledų variantus (C –„chocolate“ – šokoladiniai, V – „vanilla“ – vaniliniai, T – „twist“ – abiejų skonių derinys). Senoviškai atrodantis vagonėlis labai tinka „Instagram“ platformai. „Influenceriai“ greitai tai pastebėjo. Pirmaisiais veiklos metais savininkas gavo palyginti nedaug pasiūlymų. Dažniausiai žmonės jam rašė el. laiškus, siūlydami pareklamuoti ledus už nemokamas gardėsių porcijas.

„Jiems nepaprastai patinka žodis „demonstravimas“. Man tai atrodo baisiai kvaila“, – sakė vyras.
Ilgainiui prašymų ėmė daugėti, be to, „influenceriai“ nebeapsiribodavo el. laiškais. „Nieko nėra nemaloniau, kai „Instagram“ „žvaigždė“ ateina prie mano ledų vagonėlio ir kaulija nemokamos porcijos.“

Joe niekaip nesuvokia tokio elgesio: „Gal jie visai išsikraustė iš proto? Porcija kainuoja keturis dolerius. Akivaizdu, kad jie neprašytų, jei anksčiau nebūtų gavę ko nors nemokamai.“

Pasitaikė ir labai nemalonių atvejų. Neseniai garsios aktorės, besifilmuojančios televizijos šou, kurios J. Nicchi nenorėjo įvardyti, asistentė paklausė, ar jis negalėtų pavaišinti ledais aktorius ir filmavimo komandą mainais už ledų vagonėlio nuotrauką, kurią aktorė vėliau paskelbtų socialiniuose tinkluose.

Ledų vagonėlio savininko atsakymas buvo toks: „Gal ir galėčiau, tačiau nemanau, jog mano vaiko mokykloje už mokslą galima atsiskaityti garsenybių nuotraukomis.“

Asistentė piktai atšovė, kad „turėtum atsargiau rinktis žodžius, nes šis miestas – labai mažas“.
Galiausiai J. Nicchi taip atsibodo „influenceriai“, kad jis prie ledų vagonėlio pritvirtino „antiinfluencerių“ iškabą. Joje aiškiai nurodyta, jog žmonės, prašantys nemokamos ledų porcijos, turės mokėti dvigubai – 8 dolerius vietoje 4. Vienas klientas nufotografavo iškabą ir paskelbė nuotrauką portale „Reddit“, kur ji sulaukė didžiulio dėmesio.

View this post on Instagram

Thanks for the pic @timishness ... #WeLoveMostOfOurCustomers
A post shared by CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) on Jul 5, 2019 at 7:31pm PDT


Vyro teigimu, jis gavo pasiūlymų duoti interviu, o jo istoriją sužinojo visas pasaulis. Joe patenkintas dabartine padėtimi. Klientų skaičius žaibiškai padvigubėjo, be to, „Instagram“ sekėjų gretos pasipildė tūkstančiais naujų naudotojų.

„Duoti atkirtį „influenceriams“ – nepaprastai malonus jausmas, – sakė jis ir pridūrė, kad jam parašė nemažai mažųjų įmonių savininkų, dėkodami už drąsą. – Tikiuosi, jog daugiau žmonių neleis patiktukams ir sekėjams daryti įtaką verslui. Noriu, kad žmonės eitų į restoraną dėl maisto ir aptarnavimo kokybės, o ne dėl kitų priežasčių.“

Apie „influencerius“ rašanti Brittany Hennessy sakė, kad įmonės, turinčios atskirą rinkodaros biudžetą, gali gauti naudos bendradarbiaudamos su socialinių tinklų įžymybėmis ir kad nemokamai dalijama produkcija ilgainiui atsiperka. Tačiau nedideliam ledų vagonėliui tokia taktika nepasiteisins: „Žmonės viską bando gauti dykai... Joks tikras „influenceris“ neprašys 4 dolerių vertės ledų.“
Nors J. Nicchi džiaugiasi, galėdamas reklamuoti savo verslą socialiniuose tinkluose, jis nenori būti nuo jų priklausomas. „Jei „Instagram“ rytoj nebeliktų, mano vagonėlis išliktų, bet nežinau, ar išliktų nuo „influencerių“ priklausomos įmonės.“

Joe pasiūlė „The Guardian“ reporteriui paragauti ledų, bet su viena sąlyga – už juos reikės sumokėti.

M360