„Lietuva tapo „fintech“ centru Europoje, vis daugiau įmonių renkasi mūsų šalį kaip platformą savo „fintech“ verslo vystymui. Aleksandro sukaupta 11 metų patirtis analitikos ir komunikacijos srityje bus itin naudinga tokioms „fintech“ įmonėms stiprinti savo įvaizdį, o per tai – didinti pardavimus ir pritraukti naujų talentų į darbovietę“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Brandnomika“ partneris Robertas Šapalas.

„Vertintu Roberto Šapalo įdirbį komunikacijos ir marketingo srityje, todėl su malonumu priėmiau pasiūlymą prisidėti prie naujos komunikacijos agentūros partnerių sąrašo. Aktyviai dalyvausiu agentūros klientų komunikacijos darbuose, ir matau itin daug perspektyvų „fintech“ bendrovių komunikacijos segmente. Taip pat žadu ir toliau aktyviai komentuoti ekonomikos ir finansų aktualijas viešoje erdvėje“, – teigia A. Izgorodinas.

„Brandnomika“ planuoja dirbti su „fintech“, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis.

Komunikacijos agentūros „Brandnomika“ vadovas yra R. Šapalas, anksčiau dirbęs „ISM Vadybos ir ekonomikos universitete“, rizikos kapitalo fonde „Nextury Ventures“, „All Media Lithuania“ (TV3 grupė), „Telia Lietuva“, „SME Finance“. R. Šapalas taip pat prisidėjo prie verslininko Iljos Laurso, krepšininko Edgaro Ulanovo, ekonomisto Aleksandro Izgorodino asmeninių prekės ženklų stiprinimo tiek žiniasklaidoje, tiek socialiniuose tinkluose.