Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis group“ socialinių tinklų paskyrų vystymo ir priežiūros partneriais prekės ženklui AKROPOLIS pasirinko skaitmeninės reklamos agentūrą „Choco Agency“.

Laimėjusi konkursą, „Choco Agency“ teiks skaitmeninės rinkodaros paslaugas „Akropolis group“ valdomiems prekybos centrams „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Ji bus atsakinga už prekės ženklo AKROPOLIS žinomumo vystymą ir komunikaciją socialiniuose tinkluose, jų valdymą ir administravimą, duomenų analizę bei jų integraciją į strateginius skaitmeninės rinkodaros sprendimus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Pasak „Akropolis group“ komunikacijos departamento vadovo Dominyko Mertino, socialinių tinklų paskyrų vystymo konkurse dalyvavo 5 agentūros, o konkurso laimėtoją lėmė pasiūlyti kūrybingi, bet tuo pačiu ir aiškiai struktūrizuoti skaitmeninės rinkodaros sprendimai, realios vertės kūrimas bei profesionali komanda.

„Norint pateikti stipriausią kūrybinį pasiūlymą, nėra greito sėkmės recepto – rezultatą lemia daugybė veiksnių ir tai, kaip jie sąveikauja tarpusavyje. Mums padėjo daugiametė santykių su klientais valdymo patirtis, taip pat gebėjimas detaliai analizuoti verslo aplinką. Daug dėmesio skyrėme įsigilinimui į vartotojo elgseną: kas jis, kokie jo poreikiai, kas jį motyvuoja? Taip priėjimas prie netradicinių kūrybinių idėjų tampa žymiai paprastesnis“, – teigia „Choco Agency“ vadovas Mantas Kubilius.

Pasak jo, didžiausias iššūkis ir pagrindinis bendradarbiavimo tikslas bus ne tik pagerinti jaunesnės auditorijos dalies pasiekiamumą, bet ir padidinti jos tiesioginį įsitraukimą.

Didžiausi „Choco Agency“ klientai: PILDYK, „Volfas Engelman“, koncernas SBA, „Cognizant“, „Gjensidige“, „Mokilizingas“.

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis group“ valdo prekybos centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose bei „Akropole“ Rygoje.

M360