Parfumerio veiklą prieš dešimtmetį A. Mickevičius pradėjo kaip hobį, teikiantį didžiulį estetinį malonumą, ir apie jokias strategijas, verslo modelius ar marketingą tikrai negalvojo. Šiandien, kaip sako pats Aistis, iš neracionalios aistros gimę kvepalai FUMparFUM brenda į tarptautinius vandenis, todėl tenka mąstyti ir apie skaičius, ir apie rinkodaros elementus. Kaip pertekliniame parfumerijos pasaulyje būti pamatytam eksliuzyvinių kvepalų gamintojui? Ar patekimas į vieną didmiestį padeda atsiverti rinkai ir kitame? Kaip išlikti nišiniu, bet auginti pardavimus ir uždirbti? Ar vaizduotę kutenantis istorijos pasakojimas vis dar yra raktas į pirkėjo širdį? Kodėl kvepalų reklamos kelia nuobodulį: kaip išlikti aktualiu, bet ne banaliu? Ar šiai industrijai rūpi tvarumas ir su kokiais iššūkiais susiduriama? „Lietuva pagaliau turi visavertį autorinės meninės parfumerijos prekės ženklą ir tokią parfumeriją kuriančią asmenybę“, – nesikuklindamas konstatuoja A. Mickevičius ir prisiima atsakomybę už iš šio statuso išplaukiančias pasekmes. Visuomenės edukacija – tarp jų.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360