„Geri finansiniai rodikliai – pernai trečdaliu išsiplėtusios mūsų komandos darbo rezultatai, pasiekti su aistra kuriant ambicingus reputacijos, įsitraukimo, pardavimų pokyčius klientams. Išmatuojamų pokyčių vertę rodo ir pripažinimas rinkoje – pernai tapome daugiausia „PR Impact Awards“ nominuotų ir apdovanotų projektų įgyvendinusia agentūra, laimėjome per 30 verslo įmonių ir viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų konkursų“, – sako „Idea prima“ direktorius ir konsultantas Paulius Tamulionis.

2021 metais sparčiausiai augo agentūros tiesioginės pajamos iš strateginių ir taktinių konsultacijų, vizualinės kūrybos paslaugų – video ir dizaino sprendimų, taip pat komunikacijos skaitmeniniuose kanaluose paslaugų. Nuosekliai didėjo ir ryšių su žiniasklaida pajamos. Pavyko stabilizuoti ir renginių organizavimo paslaugų pardavimus, nepaisant dėl COVID-19 pandemijos įvestų ribojimų šiai veiklai.

„Rinkoje sparčiai auga universalių komunikacijos paslaugų poreikis, daugėja klientų, kuriems nepakanka tradicinių sprendimų – jiems reikia specializuotų kompetencijų profesionalų komandos, padedančios siekti verslo tikslų. Besikeičiantys klientų poreikiai ir geri finansiniai rezultatai rodo, kad visiškai pasiteisino sprendimas prieš 3 metus agentūros viduje suformuoti vieningai dirbančias atskirų paslaugų – integruotos komunikacijos ir konsultacijų, ryšių su žiniasklaida, vizualinės kūrybos, skaitmeninės komunikacijos, renginių organizavimo – komandas“, – sako P. Tamulionis.

Agentūros vadovas vienu svarbiausių agentūros laimėjimų įvardija ir tai, jog rinkoje sustiprėjus konkurencijai, pavyko ne tik išlaikyti, bet ir sustiprinti komandos branduolį, pritraukiant kompetentingų atskirų komunikacijos sričių profesionalų. To pasiekti padėjo tiek darbuotojams taikomos motyvacinės sistemos išgryninimas, tiek žinomas agentūros vardas bei partnerystė su įvairiose verslo srityse pirmaujančiais prekių ženklais.

35 darbuotojus turinti „Idea prima“ integruotos komunikacijos paslaugas teikia bendrovėms „ACME Grupė“, „Akropolis Group“, „Circle K“, „Čili Holdings“, „Eckes-Granini Lietuva“, „Elektrum Lietuva“, „Gintarinė vaistinė“, „Husqvarna“, „Investicijų ir verslo garantijos“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Realco“, „SBA Grupė“, „Vesta Consulting“, Medicinos bankui, advokatų profesinei bendrijai „Magnusson ir partneriai“, Šiaulių oro uostui, Lietuvos investicinių ir pensijų fondų asociacijai, Lietuvos vaistinių asociacijai, Lietuvos vėjo elektrinių asociacijai, Finansų ministerijai, per 20 kitų klientų.

„Idea prima“ per 2021 metus uždirbo 171 tūkst. eurų ikimokestinio pelno – 27 proc. mažiau nei 2020 metais. Pelningumo rodikliai mažėjo dėl investicijų į komandos plėtrą, naujas paslaugas, išaugusių atlyginimų ir premijų darbuotojams.