Pasak „Partizano“ vadovo Mariaus Keturakio, per 2016 metus drauge su „Omnitel“ (dabar „Telia Lietuva“) buvo sukurta ir įgyvendinta daug projektų bei organizuota aibė renginių, skirtų vidinei komunikacijai papildyti, siekiant informuoti įmonių darbuotojus apie „Omnitel“ ir „Teo“ susijungimą.

„Labai džiaugiamės, kad galėjome prisidėti ir prie „Telia Lietuva“ mažmenos tinklo salonų atnaujinimo visoje Lietuvoje. Tai buvo ypač atsakingas projektas, nes žinojome, kad ši bendrovė prisideda prie savo klientų patirties gerinimo. Manau, įdirbis, sėkmingas ankstesnis bendradarbiavimas ir rasta bendra kalba buvo priežastys, lėmusios mūsų partnerystės tąsą su „Telia“, – sakė M. Keturakis.

Tiesa, „Telia“ nutarė naudotis ne tik „Partizano“, bet ir agentūros „Indiana“ paslaugomis. Anot pašnekovo, tokia formulė, kai klientas pasirenka bendradarbiavimą iškart su pora agentūrų, yra vis labiau įsigalinti tendencija.

„Taip didelės įmonės, kurios užsako daug projektų, išskaido darbų krūvį ir sumažina galimą riziką. Be to, taip skatinama sveika konkurencija“, – paaiškino pašnekovas.

M. Keturakis taip pat džiaugiasi galimybe toliau bendradarbiauti ir su „Samsung Electronics Baltics“. Agentūros „Partizanas“ vadovo teigimu, kiekvieną detalę atidžiai vertinančiam elektronikos gamintojui pavyko įtikti pateikus pasiūlymą, kurio jie tiesiog negalėjo atsisakyti.

„Sužaidėme apsipirkimo asistentų korta. Pasaulinės tendencijos rodo, kad jie pardavimo vietose vėl tampa vis svarbesniu elementu. Kurį laiką toks reklamos būdas buvo laikomas tiesiog didinančiu prekių matomumą ir užtikrinančiu techninių darbų vykdymą (pakavimą, pjaustymą, elementarios informacijos suteikimą ir pan.). Tačiau požiūris ėmė keistis, kai vartotojai pradėjo skęsti informacijos gausoje, o pardavėjų ir gamintojų konkurencija šovė į stratosferą. Pastaruoju laiku skirtumai tarp produktų mažėja, keičiasi pirkėjų kartos, reklaminis triukšmas, išmanieji įrenginiai formuoja kitokią pirkėjo elgseną. Dėl šių priežasčių profesionalūs apsipirkimo asistentai tampa svarbiu elementu, tiksliai ir efektyviai prisidedančiu prie pardavimo proceso – sukuria emociją, suteikia išsamią informaciją, kuri yra aiški, koncentruota, lengvai suprantama, padeda priimti galutinį sprendimą ir didina konkurencinį pranašumą“, – aiškino „Partizano“ vadovas M. Keturakis.

Be minėtų klientų, „Partizanas“ teikia paslaugas ir daugeliui kitų užsienio ir vietinių bendrovių: „Nestle“, „Lidl“, „Circle K“, „Microsoft“, „Eurovaistinė“, „AirBaltic“, „Švyturys – Utenos alus“, „Akropolis“, „Fazzer“, „Pieno žvaigždės“ ir „Strong Point“.

Netradicinės reklamos agentūros „Partizanas“ pagrindinės veiklos sritys: pardavimo skatinimas ir prekių ženklų aktyvavimas, reklaminių erdvių, aprangos bei grafinio dizaino sprendimų kūrimas, netradicinių medijos kanalų išnaudojimas informacijos sklaidai, renginių bei rėmimo projektų organizavimas. 2016 m. agentūros apyvarta siekė 3,6 mln. eurų.