„Nuolat dirbame tiek su lyderiaujančiais, tiek su visiškai naujais prekių ženklais, kurdami jų prekės ženklų ir komunikacijos strategijas, ruošdami kūrybinius jų įgyvendinimo sprendimus bei kurdami dizainą. Todėl natūralu, kad rinkoje didėjant kokybiškų ženklodaros ir pakuočių dizaino sprendimų paklausai, nusprendėme įkurti specialiai tam skirtą ženklodaros ir pakuočių kūrimo studiją“, – pranešime žiniasklaidai cituojama agentūros „Clinic 212“ vadovė ir viena įkūrėjų Jolanta Pupkevičienė.

Studijai „Great&Golden“ vadovaus „Clinic 212“ dizaino padalinio vadovas Aidas Šumskas, kuris gali pasigirti sėkmingai įgyvendintais brandingo ir pakuočių dizaino projektais tokiems žinomiems vardams kaip „Cosmoway“, „Pegasas“, „Malsena“, „Stumbras“, „Vilniaus degtinė“, „Akropolis“, „Lietuvos Oro Uostai“ ir savo rankose turi ne vieną auksinį NAPA apdovanojimą.

"Great&Golden" logotipas

„Prekės ženklas nėra tik geras pavadinimas ar gražus logotipas. Svarbiausia yra tai, kas slypi po matomu prekės ženklo paviršiumi – kokius jausmus ir asociacijas jūsų prekės ženklas kelia vartotojams, kas juos verčia jumis patikėti. Verslai vis daugiau investuoja į išskirtinių pakuočių kūrimą, nes supranta, kad pakuotė – tai vienas svarbiausių pardavimo kanalų. Dirbome su daugybe pakuočių kūrimo projektų ir galime pasidžiaugti ne tik už dizainą laimėtais apdovanojimais, bet ir gerokai išaugusiais klientų pardavimų rezultatais“, – teigia „Great&Golden“ vadovas Aidas Šumskas.

Anot „Clinic 212“ vadovės, didžiausias iššūkis prekės ženklams yra užtikrinti vienodai gerą vartotojų patirtį visuose sąlyčio taškuose. „Turėdami skirtingų sričių profesionalus, kurie dirba trijose mūsų agentūrose, esame pasiruošę padėti savo klientams augti ir stiprėti visuose prekinio ženklo gyvavimo etapuose – nuo įžengimo į rinką iki nuoseklaus komunikavimo visuose kanaluose: nuo pakuotės ir kūrybiškos reklamos tradicinėje medijoje iki įrašų socialiniuose tinkluose”,– tęsia J. Pupkevičienė.

Be naujosios ženklodaros ir pakuočių dizaino studijos „Great&Golden“ kūrybos agentūrai „Clinic 212“ priklauso skaitmeninio turinio kūrybos agentūra „Enter” bei labdaros iniciatyva ir labdaros parduotuvė „Happimess“, skirta sunkiomis ligomis sergantiems vaikams.

Tarp „Clinic 212“ ir „Enter“ klientų yra tokie žinomi Lietuvoje ir Baltijos šalyse prekės ženklai kaip: „Akropolis“, „Circle K“, „Lietuvos oro uostai“, KFC, „Swedbank“, „Pegasas“, „Maxima“, „Acmefilm“, „Vilniaus duona“, „Labas“, „Cosmoway“, „Impuls“, „Danske Bank“ ir kiti.