Sudarant šimtuką buvo atsižvelgiama į daugybę kriterijų, kaip kompanijos vertė, pajamos, pajamų augimas, veikla rinkoje, vartotojų pasiekiamumas, išskirtinumas iš konkurentų, darbuotojų skaičius, įmonės įsigijimai ir partnerystės, industrijos pripažinimas, žiniasklaidos dėmesys.

„Adweek“ pabrėžia, kad šis reitingas nėra sudarytas remiantis tik finansiniais rezultatais. Pavyzdžiui, vienas iš veiksnių, lėmusių M. Zuckerbergo išsiveržimą į sąrašo lyderius, buvo tas, kad jis visus metus sugebėjo išlikti žiniasklaidos dėmesio centre.

Taigi, pagal „Adweek“ šių metų įtakingiausieji buvo:
1. M. Zuckerberg (Facebook)
2. Larry Page (Alphabet, Google)
3. Tim Cook (Apple)
4. Robert Iger (Walt Disney co.)
5. A. G. Lafley (Procter&Gamble)

Visą top 100 galite rasti čia.