Kiek anksčiau tai padarė tokios bendrovės kaip „Levi's“ ir „Coca-Cola“.

„Puma“ prisijungs prie kampanijos #StopHateForProfit („Nenaudok neapykantos pelnui gauti) <...> visą liepos mėnesį“, – naujienų agentūrai AFP teigė bendrovės atstovė spaudai.

„Puma“ prisideda prie tų, kurie „siekia kurti teigiamus pokyčius ir tobulėjimą „Facebook“ platformoje reikalaudami pašalinti netikslius, priešiškus ir žalingus įrašus“, – pridūrė ji.

Savo ruožtu „Adidas“ atstovas teigė, kad per laiką, kai bendrovės, įskaitant jos padalinio Jungtinėse Valstijose „Reebok“, gaminiai nebus reklamuojami tinklalapyje „Facebook“, ji „parengs kriterijus, kaip sukurti ir palaikyti kosmopolitišką ir saugią aplinką, kurios reikalavimai bus taikomi mums ir mūsų partneriams“.

„Rasizmo, diskriminacijos ir neapykantos kupinų komentarams nėra vietos nei mūsų įmonėje, nei mūsų visuomenėje“, – pridūrė „Adidas“ atstovas.

Maždaug 200 bendrovių, įskaitant tokias milžines kaip „Starbucks“ ir „Unilever“, palaikė pilietinių teisių gynėjų grupių, tokių kaip NAACP ir „Anti-Defamation League“ (Kovos su šmeižtu lyga), raginimą liepą boikotuoti socialinius tinklus.

Penktadienį „Facebook“ pareiškė, kad uždraus „platesnę neapykantos turinio kategoriją“ skelbimuose ir pridės žymas žinutėse, kurios yra „vertos naujienų“, tačiau pažeidžia platformos taisykles – taip daro socialinis tinklas „Twitter“, tokiu būdu žymintis, pavyzdžiui, JAV prezidento Donaldo Trumpo įrašus.

Visgi ekspertai atkreipia dėmesį į didžiulę socialinio tinklo reklamos užsakovų bazę, kuria naudodamosi mažos ir vidutinės įmonės varžosi dėl daugiau nei 2,6 mlrd. vartotojų visame pasaulyje, o tai gali apriboti didžiųjų prekių ženklų boikoto poveikį.