Anot festivalio apdovanojimų komisijos pirmininko, patyrusio kūrybos vadovo Wojteko Kowaliko, konkursui pateikti darbai bendrai pasižymėjo aukštu meistrystės ir konceptualaus mąstymo lygiu. Konkursas sulaukė daug labai įvairių darbų ir tai reiškia, kad komunikacijos industrija Lietuvoje labai gyvybinga, įpučianti naujų įdėjų ne tik tose kategorijose, kurios madingos ar kuriose lengviau laimėti, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Komisija tikrai atidžiai rinko laimėtojus, tikrino informaciją, vertino ne tik kūrybinę pusę, bet ir diskutavo, kaip darbai reflektuoja realijas. Dėl didžiojo prizo laimėtojo sutarėme vieningai. Daugelis prekės ženklų gali užimti poziciją, bet reikia tikros drąsos imtis veiksmo. Ypač kai tai liečia jautrias temas ir reiškia konfrontaciją – su klientais, socialiniuose tinkluose, bendrai visuomenėje. Laimėjo darbas, kuris atspindi kliento ir agentūros drąsą rizikuoti ir tai dera su verslo tikslais. Tikiuosi šis darbas įkvėps taip, kaip įkvėpė visą komisiją“, – sako W. Kowalikas.

„Integracijų ir inovacijų“ kategorijoje įteikta vienintelė – aukso – žvaigždė, už geriausią technologijų panaudojimą įvertinta agentūros „Not Perfect Vilnius” klientui VŠĮ „Stiprūs kartu“ kurta kampanija „Call Russia – the most important call“. Ši kampanija taip pat pelnė auksą kategorijose „Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai. Socialinės medijos sprendimai“, „Aktyvacijos ir naujoji medija. Aktyvacijos ir pardavimų skatinimas“, taip pat kaip geriausia pagalbos Ukrainai kampanija.

Kategorijos „Interaktyvūs ir skaitmeniniai sprendimai“ sidabrą už interneto svetainės dizainą ir kūrimą laimėjo „Taktika Studio“ darbas „Ignorance is Bliss“ ir „Not Perfect Vilnius“ kūrinys „Writers portraits“ knygynui „Mint Vinetu“. Pastarasis darbas apdovanotas ir bronzos žvaigžde už „UI/UX dizainą“.

„Aktyvacijų ir naujosios medijos“ kategorijoje bronzinė žvaigždė skirta „Salto Agency“ renginiui „Industrinė gamyklos simfonija“ (klientas UAB Peikko Lietuva).

„Socialinės reklamos“ kategorijoje, už kurią surinktos lėšos bus paaukotos VšĮ „Mėlyna ir geltona“, socialinės reklamos ir labdaros kampanijų sidabras skirtas agentūros „Truth“ Raudonajam kryžiui kurtai kampanijai „Second Aid Kit“. Kaip geriausias pavienis socialinės reklamos ir labdaros sprendimas auksu apdovanotas „Not Perfect Vilnius“ organizacijai „Raudonos nosys. Gydytojai klounai“ kurtas darbas „Kas kelia šypseną, tas nekelia baimės“. Prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų bronzinė žvaigždė skirta agentūros „Children“ „Kietaviškių gausai“ kurtai kampanijai „Beauty of misshapen vegetables“. „Grand Prix“ apdovanotas agentūros „Truth“ kurtas „Visų šeimų draudimas“ pelnė ir prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų kategorijos auksą.

„Spaudos ir lauko reklamos“ kategorijoje reklamos laikraščiuose ir žurnaluose bronzinės žvaigždės įteiktos „Milk“ darbui „Sensational headlines“, kurtam klientui „GO Vilnius“ bei agentūros „Marios“ organizacijai „Gamtos ateitis“ kurtam sprendimui „Gamta turi ateitį“.

„Dizaino ir meistrystės“ kategorijoje už geriausią naujo prekės ženklo vizualinį identitetą bronzine žvaigžde apdovanota „Andstudio“ už naują „Grėtės“ parduotuvės identitetą ir „Sons & Daughters ID“ už „Let’s Casino“ naują veidą. Komisijos nuomone, sidabro nusipelnė „Critical+Xwhy agency“ kurtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas, o auksu įvertintas agentūros „Imagine“ klientui „Citus“ kurtas projekto „Nemunas“ identitetas.

Geriausiais pakuočių darbais pripažinta ir sidabru apdovanota EZCO kūrybinės agentūros „Labu“ skanėsto pakuotė ir „Not Perfect Vilnius“ kurta „Raudonų Plytų“ „IPA Day“ pakuotė. Bronza įvertinta „Not Perfect Vilnius“ kurta „Vilniaus degtinės“ „El Galipote“ pakuotė, o auksu – šiam produktui kurta iliustracija.

„Erdvės ir patirties/patyriminio dizainas“ kategorijoje „DADADA Studio“ Lietuvos jūrų muziejui kurtas projektas „14 kub. m Baltijos jūros“ įvertintas bronzine žvaigžde.

„Video ir audio“ kategorijoje geriausiais TV ir kino darbais bronza įvertinti agentūros „Marios“ kurti darbai „Gamta turi ateitį“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijai kurta reklama „Nelik paskutinis“ bei „Not Perfect Vilnius“ kūrinys „Swedbank investicijos“, sidabru – agentūros „Milk“ „Teliai“ kurta reklama „Kaimynai“. Bronzos vertu internetiniu video pripažinta „BM Boutique“ GO Vilniui kurtas „Choras“, o šios kampanijos radijo reklama įvertinta sidabru. „Milk“ klientui „Milprazon“ kurtas internetinis video „Revanšas“ apdovanotas bronza. Sidabrine žvaigžde įvertinta „Ogilvy Vilnius“ Eurovaistinei kurta radijo reklama „Keliaujanti erkė“, o tos pačios agentūros klientui „draudimoivykiai.lt“ kurtas darbas „Bakst“ įvertintas bronza „Animacijos, VFX ir 3D meistrystės“ subkategorijoje.

Apdovanojimų laimėtojus tarptautinė komisija išrinko įvertinus daugiau nei 250 paraiškų. Iš viso konkursui darbus pateikė 36 kūrybos agentūros ar studijos bei 7 laisvai samdomi kūrybos profesionalai. Visą laimėtojų sąrašą galima rasti čia.

Festivalio „Grand Prix“ darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje. Kaip ir kasmet, auksą iškovoję lietuvių darbai į šį tarptautinį festivalį galės keliauti nemokamai, o sidabro bei bronzos laimėtojai savo darbus galės pateikti su nuolaida.

Apie „ADC*E“

„Art Directors Club of Europe“ yra organizacija, vienijanti Europos šalių reklamos, dizaino ir komunikacijų kūrėjus. Europoje veikia 23 vietiniai „ADC“ klubai, tai yra apie 6000 kūrėjų, kuriuos vienija „ADC*E“. 2019-ais metais prie šios bendruomenės prisijungė ir Lietuva.