Metinėje sutartyje, kuri oficialiai pasirašyta gegužę, numatoma, jog nuo šiol „Ad Fingers“ rūpinsis didžiausio Lietuvoje degalinių tinklo skaitmeninių sprendimų kūryba bei įgyvendinimu.

Kaip pranešime žiniasklaidai sako „Viada LT“ marketingo grupės vadovė Šarūnė Kulšytė-Žičkienė, šiuolaikiniame pasaulyje nebeužtenka vien tradicinių komunikacijos kanalų, todėl sprendimas į pagalbą pasikviesti „Ad Fingers“ buvo logiškas ir savalaikis.

„Aiškiai suprantame, kad įprastais būdais jau nebepasiekiame jaunesnių, modernesnių klientų. Gyvename patirčių ekonomikos eroje ir privalome prie jos prisitaikyti. Ieškojome stipraus skaitmeninės komunikacijos partnerio, kuris galėtų tinkamai užpildyti šią nišą, o tuo pačiu sugebėtų darniai dirbti su kolegomis iš kitų sričių. „Ad Fingers“ yra profesionali, į vartotoją orientuota komanda, kurios turimų žinių bei kryptingumo mums labai trūko“, – teigia ji.

Savo ruožtu, „Ad Fingers“ plėtros vadovas Kristoforas Akromas džiaugiasi, jog abi kompanijos labai greitai pasiekė savitarpio supratimą, o derybos dėl bendradarbiavimo buvo itin paprastos ir sklandžios.

„Mus tikrai maloniai nustebino ambicijos, kurias pademonstravo „Viada LT“. Jų žingeidumas ir supratimas, kad šiuolaikiniame versle sėkmė tiesiogiai priklauso nuo vartotojų patirties, galėtų būti pavyzdžiu daugeliui kompanijų. Mūsų tikslas yra padėti savo naujiesiems partneriams nuolat tobulėti, o jų klientams kurti pasaulinio lygio patirtį“, – sako jis.

„Ad Fingers“ – skaitmeninės rinkodaros agentūra, kuri koncentruojasi į tris veiklos kryptis: skaitmenines kampanijas, vartotojų patirties gerinimą (UX) bei duomenų kaupimą ir analizę. 2017 m. įmonės pajamos išaugo 43 proc. ir sudarė 2,6 mln. eurų. Nuo 2009 m. veikiančioje įmonėje dirba 26 darbuotojai.

„Ad Fingers“ klientai: „Samsung Electronics Baltics“, „L’Oréal Paris“, „Bitė“, „Narvesen“, „General Financing“, „UniCredit“, „MG Valda“, „Estrella Baltics“, „Kesko Senukai“, „Douglas“, „Nestle“, „Audimas“ bei kiti.