Praėjusieji metai lietuviškajam „ACME“ prekės ženklui tapo pokyčių metais. Stebint naujoves technologijų rinkoje, atkreipiant dėmesį į pasikeitusius vartotojų įpročius ir kasdienybę buvo nuspręsta atnaujinti visą „ACME“ prekės ženklo identitetą: nuo asortimento, pakuočių iki logotipo, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Suprasdami, kad technologijos ir vartotojai nestovi vienoje vietoje, kartu su jais keičiamės ir mes. Tyrimų ir statistikos bendrovė „Statista“ prognozuoja, jog išmaniųjų namų kategorijos prietaisų populiarumas 2022 metais augs iki 30 proc. Eidami drauge su aktualiais rinkos poreikiais, pristatome atnaujintą „ACME“ prekės ženklą ir prekės ženklo naująją išmaniųjų namų kategoriją. Ypatingai didžiuojamės šioje kategorijoje esančių produktų paprastu valdymu ir kokybe.“, – naujoves pranešime pristato „ACME“ prekės ženklo vadovas Mindaugas Laurinaitis.

ACME
ACME
© Įmonės nuotr.

Pasak M. Laurinaičio, naujasis „ACME“ asortimentas yra struktūruotas ir lengvai suprantamas, sudarytas iš keturių produktų kategorijų: garsas ir vaizdas, sveikatingumas, išmanieji namai ir mobiliųjų telefonų priedai. Išmanusis telefonas dabartiniam vartotojui tapo pagrindiniu ir kasdieniu įrankiu, prie kurio prisitaikyti ir prisijungti turi visi likę išmanieji įrenginiai. Todėl naujajame asortimente, visose keturiose kategorijose, dominuoja prietaisai, kurie palaiko, papildo ir siejasi su mobiliaisiais telefonais.

„Sudarydami asortimentą ir įtraukdami naujus produktus pirmiausia stengiamės atsakyti į šiuos klausimus: kaip tai palengvins žmogaus gyvenimą? Ar prietaisas lengvai valdomas prijungus jį prie išmaniojo telefono? Vadovaudamiesi šiuo principu galime labai aiškiai apibrėžti kas yra naujoji „ACME“ ir taip palengvinti pirkėjo pasirinkimą“, – papildo M. Laurinaitis.

Kokių „ACME“ naujovių laukti prekybos lentynose?

Nors pirmuosius „ACME“ prekės ženklo pokyčius prekybos vietų lankytojai lentynose galėjo pastebėti jau nuo 2019-ųjų metų vidurio, šiandien dar galima rasti pavienių produktų iš ankstesniojo asortimento. Nuo šių metų „ACME“ visiškai atsisakė kompaktinių diskų gamybos, tad jų vietą lentynose nuo šiol užims keturių pagrindinių naujausių kategorijų – garso, sveikatingumo, mobiliųjų telefonų priedų, išmaniųjų namų – produktai.

Atnaujinant prekės ženklą, sąmoningai buvo palikti lengvai atpažįstamos ir su „ACME“ produkcija siejamos oranžinės spalvos elementai ir drauge įvestos naujos prekės ženklo spalvos.

ACME
ACME
© Įmonės nuotr.

„Tam, kad produkto pasirinkimas pirkėjui dar labiau palengvėtų, buvo įvesta prekės ženklo naujų spalvų sistema (violetinė, žalia ir mėlyna), kuria vadovaujantis produktus galima rikiuoti pagal produkto „išmanumą“ ir, žinoma, kainą. Pavyzdžiui, mėlyna spalva reiškia, kad produktas yra kategorijos lyderis, turintis daugiau funkcijų ir gali būti skirtas labiau patyrusiam vartotojui. Dabar rankose laikydamas iš pažiūros identiškas prekes vartotojas lengvai galės suprasti skirtumus tarp produktų.“, – pasakoja apie pokyčius „ACME“ prekės ženklo vadovas M. Laurinaitis.

Atnaujino internetinę platformą

Vienas iš atnaujintos strategijos prioritetų – technologijų demokratizavimas. Didelė dalis rinkoje esančių prietaisų dažnai būna pritaikyta patyrusiam vartotojui, kuris tiksliai žino, ko nori ir kaip naudotis įsigytu prietaisu. Tuo tarpu patirtys ir gyvi pokalbiai su klientais byloja visai ką kita. Todėl nuo šiol „ACME“ savo internetiniame tinklalapyje skelbia naudingą informaciją net keliais formatais: nuo dažniausiai užduodamų klausimų iki video instrukcijų.

„Norėdami pirkėją dar labiau įgalinti priimant sprendimą dėl vieno ar kito prietaiso įsigijimo, nuoširdžiai dalijamės patarimais ir savo tinklalapyje apie tai, kaip išsirinkti būtent tai, ko jam tikrai reikia, o ne tai, ką matė pas bičiulį, kaimyną ar klasioką. Remiamės savo ilgamete patirtimi ir jaučiame pareigą ja dalintis su tais, kurie čia ir dabar nori išbandyti naujas technologijas, tačiau nėra pasiruošę išleisti didelės sumos pinigų“, – dalinasi M. Laurinaitis.

„ACME“ prekės ženklas pradėtas vystyti dar 1994 metais, kuomet „ACME Grupės“ įkūrėjai plėtė savo veiklą ir ėmėsi garso ir vaizdo kasečių importo ir platinimo Lietuvoje verslo. Iki pat 2019 metų pradžios šis prekės ženklas buvo valdomas UAB „ACME Europe“, tačiau vėliau bendrovę įsigijo kita „ACME Grupės“ bendrovė UAB „ACC Distribution“ ir jau visus metus „ACME“ prekės ženklas yra sėkminga „ACC Distribution“ bendrovės dalis.

M360