Šiuo metu SEO yra kur kas svarbesnė sritis internetinių pardavimų rinkoje nei bet kada anksčiau, todėl yra svarbu atskirti geras SEO paslaugas nuo tų, kurios yra tiesiog pigios arba prieinamos visiems.

SEO svarba

Pradėkime nuo SEO svarbos įvertinimo, kuris išlieka vienu iš efektyviausių būdų sekti interneto lankytojų srautui. Šis procesas susiduria su daugybe iššūkių, ypač konkurencingose srityse, kuomet yra konkuruojama ir dėl nedidelio lankytojų srauto.

Akivaizdu, kad prekės ženklai, investuojantys į geras SEO paslaugas, sugeba išlaikyti aukštas pozicijas ir palaipsniui pasiekia pranašumų prieš savo konkurentus.

Tai veda prie besikeičiančių lankytojų elgesio pavyzdžių, kurie atsirado, kai interneto vartojimas per trumpą laiką išaugo geometrine progresija. Konkrečiau tariant, klientai dažniau ieškos patarimo internete ir pirks būtent internetu, nes būtent čia jie gali rasti esminės informacijos apie produktą – palyginti kainas.

Ši išvada kyla iš statistikos: per dieną vien tik „Google“ paieškos sistemoje atliekama 3,5 milijardo užklausų.

Kodėl turėtumėte vengti „pigių“ arba „nebrangių“ SEO pasiūlymų

Turint omenyje tokias tendencijas, gana sudėtinga vertinti aukšto lygio SEO tinkamumą ir efektyvumą šiame skaitmeniniame amžiuje.

Tęsiasi technologiškai išprususių Y kartos pirkėjų dominavimas (būtent Y kartos atstovams priskiriama 54 proc. visų 2017 metais įvykdytų pirkimų internetu). Tai taip pat lemia ir didėjančią skaitmeninės rinkodaros ir SEO reikšmę, nes šie pirkėjai nori patys ištyrinėti parduodamas prekes ir net dalintis atsiliepimais.

Tai reiškia, kad jums reikėtų investuoti į individualų ir aukštos kokybės SEO planą savo verslui užuot bandžius sumažinti išlaidas pasirenkant pigių paslaugų teikėjus, dirbančius pagal vieną „patikrintą“ schemą su visais klientais. Pateikiame 5 akivaizdžias priežastis, kodėl reiktų vengti pigių ir prieinamų SEO paslaugų.

1. Pigūs pasiūlymai negali užtikrinti net pagrindinių SEO procesų.

Pagrindinės dvi SEO paslaugos sudedamosios dalys yra aukštos kokybės turinys ir atgalinės nuorodos. Kaip ir galima tikėtis, šie du dalykai reikalauja daugiausiai darbo ir laiko bei kapitalo. Tai reiškia, kad būtent jie bus didžioji jūsų SEO kampanijos išlaidų dalis.

Kompanijos, siūlančios pigias SEO paslaugas, ir pačios neturi pakankamai kapitalo, kad galėtų sukurti labai kokybišką ir į ilgalaikę perspektyvą orientuotą didelės apimties turinį, taip pat užsakyti rimtų straipsnių talpinimą aukštus reitingus turinčiuose tinklalapiuose.

Didelės apimties turinys turi būti labai informatyvus ir gerai apipavidalintas. Tai reikalauja daug specifinių sugebėjimų ir patirties. Kadangi žemos kokybės SEO paslaugų teikėjai tokių resursų neturi, jie naudoja programinę įrangą arba nekvalifikuotą darbo jėgą, kuri iš atskirų straipsnių dalių sukuria „naują“ straipsnį. Aišku, toks straipsnis nepasižymi vientisa struktūra ir pasitaiko nemažai gramatinių klaidų.

Turinys yra tiesioginis jūsų prekės ženklo ir tinklalapio atspindys, todėl nekokybiškai paruoštas tekstas gali sugadinti jūsų reputaciją.

Be turinio paruošimo, tokios prastos SEO firmos nelabai gali skirti pakankamai laiko atgalinių nuorodų analizei. O tai baigiasi pigių ir prastos kokybės nuorodų sąrašu, iš kurių naudos gaunama minimaliai. To reikėtų vengti, nes dideli kiekiai abejotinos kokybės atgalinių nuorodų yra pasenusi SEO praktika, kuri gali sugadinti jūsų prekės ženklo įvaizdį internete. Kaip? Skaitykite toliau...

2. Atmestinai surinktos atgalinės nuorodos neduoda norimų rezultatų.

Kai atgalinių nuorodų rinkimas dar tik prasidėjo kaip viena iš veiksmingiausių rinkodaros priemonių, jau tada buvo aiškiai pabrėžiama kiekybė prieš kokybę. Kompanijos, kurios turėjo daugiau nuorodų, galėjo tikėtis palankesnių paieškos rezultatų. Tada mažai kam rūpėjo įtraukiantis turinys ar tvarus nuorodų paketas.

Einant laikui ir „Google“ atnaujinant paieškos algoritmus, keitėsi ir nuorodų rinkimų tendencijos. Nepaisydami to kai kurie „prieinamų“ SEO paslaugų teikėjai vis dar bando paslaugą, kuri nebėra tokia efektyvi.

Investuodami į tokią paslaugą stumiate savo prekės ženklą į pavojų, nes „Google“ vis dažniau ir dažniau yra linkęs bausti už žemos kokybės nuorodas ar masiškai gautas nuorodas.

Jei matote, kad ketinate bendradarbiauti su įmone, kuri siūlo pigias SEO paslaugas, jie greičiausiai bandys parduoti didelius kiekius atgalinių nuorodų. Dideli kiekiai nuorodų greičiausiai neturės reikalaujamos kokybės, nes jos gaunamos naudojant specialią programinę įrangą arba paliekant nuorodas žemos kokybės puslapiuose su minimaliais pasitikėjimo (trust) ir autoriteto (authority) reitingais. Nepadarykite klaidos: tokios nuorodų rinkimo strategijos pasekmė yra tik pinigų švaistymas, nes „Google“ labai greitai pradeda ignoruoti tokias nuorodas.

Jei nuorodos renkamos didžiuliais kiekiais ir tokiais metodais, jūsų prekės ženklui gali kilti pavojus gauti „Google“ baudą, po kurios visi paieškos rezultatai, vedantys į jūsų tinklalapį, gali būti pašalinti iš organinės paieškos. Ištaisyti tokios baudos padarinius ir atstatyti reputaciją reikalauja labai daug laiko ir investicijų.

3. Viena schema tikrai netinka visiems klientams.

Bendraudami su prieinamų SEO paslaugų teikėjais pamatysite, kad jie siūlo standartinius planus ir įkainius. Patyrusiems rinkodaros specialistams iš karto turėtų užsidegti perspėjimo signalas, nes jie žino, jog nėra tokių pačių dviejų verslų ir sėkmingų strategijų, todėl kiekvienu atveju pasiūlymas turi būti individualus, atsižvelgiant į aplinkybes, tikslus ir kiekvieno kliento individualumus. Yra daugybė skirtingų sąlygų, dėl kurių būtent jums SEO strategija turi būti unikali. Tai susiję su jūsų biudžetu, veiklos sritimi (jos konkurencingumo lygiu), su jūsų esamu SEO statusu arba bandote atstatyti žalą patirtą po „Google“ baudos.

Geri SEO paslaugų teikėjai pirmiausia bandys suprasti jūsų veiklos specifiką, taip pat auditoriją – ar jūsų pardavimai orientuoti į vietinį, ar tarptautinį klientą. Jie bandys įsigilinti į jūsų produkto ar paslaugos poreikį rinkoje, išsiaiškins jūsų tikslus, kad vėliau galėtų tinkamai pamatuoti savo darbo efektyvumą. Tokia giluminė analizė padeda optimizuoti išlaidas ir vidinius procesus. Tiekėjai, kuriems reikia minėtos informacijos greičiausiai suteiks kur kas efektyvesnę paslaugą.

Atminkite, kad pigaus SEO teikėjai yra suinteresuoti turėti daug klientų, dėl to jie neturi didelio susidomėjimo jūsų verslu ir jo tikslais.

4. Neturite svertų išsireikalauti atsakomybės iš pigių SEO paslaugų teikėjų.

Pigių SEO paslaugų teikėjų troškimas turėti daug klientų yra labai įdomus, nes tai sukuria labai paprastą verslo modelį, kuris nėra orientuotas į ilgalaikį bendradarbiavimą. Jie ne tik nesidomi aptarnaujamo verslo specifika, bet ir nelabai jaučia atsakomybę už savo paslaugų efektyvumą, ar bijo, kad nesuteiks paslaugos iki galo.

Jei bendradarbiavimas nepasiseks, sieksite nutraukti bendradarbiavimą, jie jau turės keletą naujų klientų, todėl nieko nepraras su jumis nebedirbdami.

Tipiškas bendradarbiavimas su kokybiškais verslais yra toks, kai visos šalys siekia palaikyti ilgalaikius santykius ir stengiasi išspręsti visus nesklandumus, kurie grasina tokios partnerystės egzistavimui.

Atminkite, jei gavote šabloninį laišką iš SEO paslaugos teikėjo, yra labai daug šansų, kad toks pats pranešimas buvo išsiųstas ir kitoms įmonėms, atsiradusioms el. pašto adresų duomenų bazėje. Toks prisistatymas yra skirtas tik daugybės klientų pritraukimui ir greitų vienkartinių atsiskaitymų už paslaugas gavimui. Tai dar kartą įrodo, kad tokia firma nėra suinteresuota ilgalaikiu bendradarbiavimu, o taip pat ir tam tikros pridėtinės vertės jūsų verslui sukūrimu.

5. Pigių SEO paslaugų teikėjai negali sukurti ilgalaikių strategijų.

Jie sako, kad kantrybė yra dorybė. Tai yra visiška tiesa, kai kalba sukasi apie SEO. Iš tikrųjų, gali užtrukti tikrai nemažai laiko, kol pasieksite teigiamų rezultatų paieškoje, ypač, jei jūsų rinka labai konkurencinga ar jūsų tinklalapis seniau buvo gavęs „Google“ baudą. Pradinės SEO kampanijos stadijos paprastai reikalauja gana reikšmingų finansinių investicijų, kurios neturi greito atsipirkimo garantijų. Tai gali būti labai skausminga, jei tik pradedate veiklą. Net jei matote, kad organiniai paieškos rezultatai gerėja praėjus nedaug laiko po SEO kampanijos pradžios, pasiekti pirmąsias pozicijas „Google“ ir ten išsilaikyti gali užtrukti kurį laiką.

Prekės ženklai, kurie yra aiškiai pastebimi „Google“ paieškos rezultatuose, gauna labai daug naudos iš daug ir kokybiškų lankytojų, dėl to pasiekti tokių rezultatų tikrai verta laukti. Tai dar vienas argumentas, dėl ko reikėtų pasamdyti geros reputacijos SEO paslaugų teikėjus, nes ši investicija dažniausiai duoda trokštamus rezultatus. Tuo tarpu pigių SEO paslaugų teikėjai gali įvykdyti tik bazinius SEO darbus, kurių rezultatai yra trumpalaikiai.

Pabaigos žodis

Gana paprasta suvokti, kad pigios SEO paslaugos yra patrauklios. Svarbiausia, kad verslai laikytųsi pagrindinės taisyklės: nustatyti prioritetus vertei ir kainai. SEO atveju tai labai svarbu, nes pinigai, išleidžiami optimizacijai ir SEO paslaugos teikėjai tiesiogiai turi įtakos rezultatams, kuriuos bandote pasiekti.

Gera ir efektyvi SEO niekada neturi būti pigi, o aukštos kokybės turinys ir geros atgalinės nuorodos atima labai daug laiko ir daug pinigų.

Tikimės, kad pateikti argumentai įtikins jus rinktis tik aukštos kokybės SEO paslaugas vietoj pigių. Tai suteiks jums išskirtinės kokybės paslaugas ir ilgalaikius rezultatus, kurių siekia jūsų verslas.

M360
CET


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją