„Ateityje agentūrų ir klientų santykių laukia daug pokyčių. Vienas iš jų – geriausios agentūros nebedalyvaus konkursuose“, – šią mintį išgirdau ir įsidėmėjau prieš dvejus metus vykusioje konferencijoje „Web Summit“, kurioje kalbėjo Brian Collins, JAV veikiančių agentūrų „Collins“ įkūrėjas.

Prieš pradedant temą, sutarkim, kad neįmanoma pritaikyti to paties požiūrio skirtingų disciplinų agentūroms. Todėl kalbėsiu apie kūrybos, social media ir digital agentūras, kurias pakankamai gerai pažįstu ir suprantu.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360