Nors vieno ir visoms verslo įmonėms vienodai tinkamo recepto dėl sėkmingos reklaminės kampanijos socialiniuose tinkluose nėra, ekspertų teigimu, galima palyginti lengvai nuspėti, kuri iš jų bus sėkminga, o kuri ne. Pasak jų, daugumos gerų rezultatų pasiekusių socialinių tinklų kampanijų autoriai vadovaujasi keturiais esminiais principais, padedančiais suderinti kūrybiškumą ir rezultatų matavimą.

Prisiminkite mobiliuosius

Pirmiausia žinovai reklamos užsakovams ir kūrėjams rekomenduoja atsižvelgti į vartotojų perėjimą prie mobiliųjų telefonų ir sutelkti dėmesį į trumpų istorijų pasakojimą. Tyrimai rodo, kad 2020 metais net 73,4 proc. Vidurio Europos gyventojų internete naršė pasitelkę mobiliuosius telefonus, o JAV gyventojai laisvalaikiu nuolat naudojosi įvairiomis programėlėmis.

„Prekių ženklai, kurie atsižvelgia į šią tendenciją, laimi ir trumpuoju, ir ilguoju laikotarpiu. Mobiliesiems įrenginiams pritaikytas turinys kur kas geriau patraukia žmonių dėmesį, todėl reklamai leidžiami pinigai generuoja daug daugiau grąžos nei tiesiog spaudai ar didiesiems ekranams kurto turinio perpublikavimas į mobiliąsias platformas. Paprasčiausi patobulinimai, tokie kaip statinių paveikslėlių pakeitimas į videoturinį (kai skirtingi vizualo elementai šiek tiek pajuda), gali turėti didžiulės įtakos reklamos efektyvumui. Vien toks patobulinimas kai kuriems prekių ženklams leido generuoti dvigubai geresnius rezultatus už tą patį reklamai skiriamą biudžetą“, – pranešime žiniasklaidai tvirtina Aidis Dalikas, „Httpool“ Kūrybos skyriaus vadovas.

Būkite kūrybiški

Tinkamas kūrybinis sprendimas gali būti reklaminės kampanijos raktas į sėkmę. Pavyzdžiui, gerai apgalvota iliustracija padeda atkreipti dėmesį į vykstančią kampaniją, tad svarbu susikoncentruoti į kūrybinius veiksmus, galinčius padėti išsiskirti iš konkurentų. Pradėti geriausia nuo universalių, gerai patikrintų tendencijų, tokių kaip pagrindinės žinutės perkėlimas į reklamos pradžią, pasirūpinimas, kad prekės ženklas būtų aiškiai matomas, reklamos tekstas būtų trumpas ir konkretus, ir t. t.

Aidis Dalikas
Aidis Dalikas
© Asmeninio albumo nuotr.

Pasirūpinus higiena, visada rekomenduojama pradėti testuoti skirtingus sprendimus ir stebėti, kas labiau domina žmones.

Kūrybinėms agentūroms ir visiems norintiesiems socialiniuose tinkluose skelbti turinį, kuris sulaukia dėmesio, gali labai pasitarnauti „Facebook Thumbstoppers“ internetiniai seminarai, kuriuose nagrinėjamos geriausios praktikos, padedančios prekių ženklams įkvėpti savo klientus ir paskatinti juos pirkti.

Nagrinėkite duomenis

Dar viena svarbi sėkmingos kampanijos sudedamoji dalis – aiškūs rezultatų matavimo principai. Jie gali tiek padėti geriau suprasti savo klientus, tiek ir priimti efektyvius verslo sprendimus, subalansuoti tiek trumpalaikius, tiek ir ilgalaikius tikslus, nukreiptus į prekių ženklo augimą.

„Socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, įdiegti sprendimai padeda reklamos užsakovams aiškiai išmatuoti rezultatus. Svarbiausia susikoncentruoti ne į „tuštybės rodiklius“ – „patinka“ paspaudimus, sekėjus ar kitus įsitraukimo matavimo vienetus. Jie gali būti svarbūs tarpiniai rodikliai, tačiau dažnai prekės ženklai ties jais sustoja ir pradeda optimizuoti savo reklamos veiksmus šiems rodikliams auginti. Tai ne visada padeda auginti pardavimo apimtis, kas ir turėtų būti svarbiausia“, – sako A. Dalikas.

Jo teigimu, svarbu nepamiršti, kad socialiniuose tinkluose skelbiama informacija konkuruoja su absoliučiai visu turiniu, kurį mato tikslinė auditorija, todėl prieš analizuojant konkurentų veiksmus ir bandant juos „perspjauti“ reikėtų suprasti žmones, kuriems yra kuriamas tas turinys, pasižiūrėti, ką jie mato kasdien prisijungę prie socialinių tinklų, kokį turinį labiausiai mėgsta, kuo dalijasi su draugais ir t. t.

Pasak A. Daliko, taip pat svarbu pasitikėti mašininio mokymosi algoritmais ir pasinaudoti automatizuotomis kainų siūlymo bei kitomis strategijomis, padedančiomis pasiekti pigesnių konversijų rodiklių.

Pagalvokite apie skirtingus įrenginius

Plataus vartojimo prekių ženklams, norintiems pasiekti didesnę auditoriją, patariama apsvarstyti galimybę reklamas transliuoti per skirtingus įrenginius. Štai statistika rodo, kad 2019 metais net 90 proc. JAV gyventojų žiūrėdami televizorių kartu naudojosi ir kitu skaitmeniniu įrenginiu.

„Didelė dalis vartotojų kasdien naudoja daugybę skirtingų ekranų, ne tik kompiuterius ar mobiliuosius telefonus. Tai reiškia, kad, pavyzdžiui, „Facebook“ ir televizijos reklamų derinys gali padėti pasiekti optimalių rezultatų“, – sako „Httpool“ Kūrybos skyriaus vadovas.

Daugiaekranės reklamos perspektyvas patvirtina ir skaičiai. Prognozuojama, kad iki 2025 metų pasaulinė šio rinkodaros segmento rinkos vertė išaugs iki daugiau nei 7 mlrd. eurų.

M360