Per 2024-uosius prekės ženklą „23:45 agency“ valdanti bendrovė „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“ pasiekė beveik 805 tūkstančių eurų apyvartą – tai yra 38 proc. daugiau nei užpernai.
Aštuntąjį gimtadienį metų pradžioje paminėjusi agentūra pamažu auga kasmet nuo įkūrimo 2017-aisiais – šiuo metu „23:45 agency“ dirba vienuolika profesionalų.
„Aišku, smagiausia komandai daryti didelius, ryškiai matomus ir konkursus laiminčius projektus. Vis tik suprantame, kad dalis komunikacijos agentūros darbo visada bus regima tik klientui – mažesnės socialinės medijos kampanijos, temų iniciavimai ar vis dar nemirę pranešimai spaudai, komunikacijos strategijos, užgriuvusių komunikacijos krizių suvaldymai ar laiku ir vietoje įtraukiai sudėliotos įmonės atstovų kalbos“, – pasakoja Dovilė Tamkvaitė.
„Šiemet tikimės išlaikyti dviženklį augimo tempą. Visgi paslaugų kokybė ir dėmesys klientui išlieka svarbiausi prioritetai. Išliksime tie, kurie atsisako teikti paslaugas, jei žinome, kad negalėsime padaryti 200%. Taip pat dalies klientų turime atsisakyti dėl galimo interesų konflikto su jau esamais. Plečiantis klientų ratui vis dažniau su tuo susiduriame“, – pastebi D. Tamkvaitė.
Žvelgiant į ateitį kaip bene didžiausią iššūkį agentūros vadovė išsako siekį išlikti aktualiems ir daryti ne tik įdomią, bet ir paveikią komunikaciją: „Nedidelėje Lietuvos rinkoje norėdamas augti negali būti nišinis, bet skirtingas komunikacijos formas, žanrus ir tendencijas suvokti turi tarsi dirbtum tik toje nišoje. Arba žinoti, kur greitai ir patogiai tas žinias gauti. Tai yra ir iššūkis, ir neužkerpėti skatinantis varikliukas. Juk natūralu, kad klientams norisi dirbti su tais, kurie dabar trendina, kurie žino, kuo užsiima, ir tai daro efektyviai ir dar stilingai. Kitas reikšmingas aspektas, jog niekad neabejojome ryšio tarp agentūros žmogaus ir kliento svarba – juk kaip svarbu turėti tavo ir tavo šeimos istoriją žinantį gydytoją, taip pat ir komunikacijos specialistas, su tavimi perėjęs vieną kitą įkalnę ir nuokalnę, gerokai geriau supras situaciją ir kartais padės be žodžių ar susikalbėjimas bus gerokai paprastesnis. Todėl labai vertiname ir auginame mūsų darbuotojus – tad ir tokioje dinamiškoje komunikacijos rinkoje turime agentūroje septynerius ar šešerius metus dirbančiųjų.“
Tarp didžiausių „23:45 agency“ klientų šiuo metu rikiuojasi „Alma littera“, „Capitalica Asset Management“, „Norkus ir Partneriai COBALT“ advokatų profesinė bendrija, „Deichmann avalynė“, „Manpower Lithuania“, „Saulės grąža“, „Credit Service“ („Vivus Finance“), „SK ID Solutions“ ir kiti.