Daugiau įvairovės

Šiemet rinkodaros žmonėms reiks mokytis dirbti su vis daugiau skaitmeninių kanalų. Reklamos rinka vis dar augs, bet, visų pirma, ne dėl „Google“ ar „Meta“, kaip būdavo įprasta, o dėl kitų kanalų spartesnio augimo. „Amazon“, „Apple“, „TikTok“, mažmeninės prekybos (retail) media kanalai bus tie, kurie pareikalaus daugiau dėmesio.

Atsiras vis daugiau nišinių ir specifinių reklamos kanalų. Skaitmeniniai verslai, kurie turi daug duomenų apie vartotojus, pradės patys siūlyti reklamos paslaugas, kaip papildymą prie pagrindinio verslo. Tai susiję su reklamos efektyvumu ir pelno siekimu. Dalintis duomenimis apie vartotojo kelionę tarp skirtingų platformų tampa vis sunkiau, bet galima maksimizuoti reklamos efektyvumą atskiroje platformoje. 2023 m. konkurencija skaitmeninės reklamos pasaulyje bus kaip niekad didelė. Tikėčiausi rimtesnių sprendimų šioje srityje ir Lietuvoje.